Menu rozwijane

23 lutego 2018

Następne m+ i wczorajsza paczka!

MOMIO+:
Przyszły prezent za momio plus to coś do pokoju. Na całe szczęście nie jest to kolejny plakat tylko coś odrobinkę lepszego. Nie przepadam za takimi prezentami z momio plus, gdyż nie zawsze komuś taki mebelek się przyda, a jeśli mamy ciuchy itp. to zawsze do czegoś wykorzysta się w stylizacji.


podoba wam się?
co myślicie?

PACZKA:
Zapewne już widzieliście wczorajszą paczkę, ale chciałabym się jeszcze do niej odnieść i dziś. W środowej zapowiedzi na snapie wiedzieliśmy już, że to będą włosy i jak będą się prezentować. Nie był znany autor, ale już dziś mogę powiedzieć, że autorem damskich oraz męskich włosów jest @goboy1.momio. Włosy męskie podobają mi się bardziej, ale damskie też nie są jakoś mega złe. Czy kupię paczkę? Raczej nie zamierzam.


Podoba wam się?
Planujecie kupno?

9 komentarzy:

  1. Mi podoba się prezent z paczki, ale ten za Momio+ już niekoniecznie. Nie zamierzam kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent za m+ zaciekawił mnie, ale nie na tyle by to kupić. Paczka za to jest cudowna i dopracowana zarówno w damskiej jak i męskiej wersji. Niestety nie mam możliwości zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akwarium wygląda nieciekawie. Mogli się przy nim bardziej postarać. Włosy są dobrze odwzorowane z editu.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent za Momio+ niezbyt mi się podoba, a włosy są ładne.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio w paczkach i m+ nie pojawiają się jakieś WOW rzeczy.
    ~Sweet108, której nie chciało się logować XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty z m+ schodzą na psy. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie będzie to pasować do mojego pokoju, a paczkę kupiłabym gdyby miała za co.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyszły prezent w postaci kolumny akwarium sam w sobie jest całkiem niezły, ale nie jako prezent do m+, osobiście wolę jakieś ubranka, włosy, czy też jakieś animo.

    A co do fryzury z paczek to podoba mi się. Kupiłabym ją gdyby była w sklepie w paczkach powiem szczerze chciałabym coś mieć lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten nowy nagłowek jest świetny!
    Właśnie robiłam look w podobnej kolorystyce xD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń