Menu rozwijane

17 lutego 2018


Ekipa MyMomio ma przyjemność zaprosić Czytelników na kot party! Spotkanie odbędzie się o godzinie 18:00 w pokoju użytkowniczki Cermenina. Kod to 5598. Gości prosimy o założenie jasnej odzieży i ubranie jakiegoś kociego elementu.

•••
~MM Zespół


Spotkanie skończyło się przed godziną 20. Oto pare zdjęć z wydarzenia:


+BONUS
Wybory kocicy i kocica balu!
Pomysłodawczynią była pusheenTHEcat.
*wszyscy uczestnicy v*
Kocią i kocicem balu zostali
.
.
.
piekna bajka i Sweet108!

Gratulacje!
Jako nagrodę dostajecie dowolny prezent za diamenty oraz zestaw momo do jednorożca!
•••


Dziękujemy za liczną obecność, czat prawie ciągle był pełny.
Do następnego!

24 komentarze:

  1. Fajnie postaram się o obecność.

    Btw: Polak wygrał złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się być ale kuzyn ma urodziny :C
    Jakoś może się uda C:
    ~Krolikowo123

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja musze być, będę czekać od 16 xd
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było, to co następne? xd
      ~Vipmasterkaxx

      Usuń
    2. Chyba ślub Zal będzie następny

      Usuń
  5. Nie wiem co mam ubrać :v
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Pełny pokuj już kilka minut po 18 XDD Nastepnym razem będę sobie musiała budzik nastawić xD

      Usuń
  7. Postaram się przybyć :>
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  8. A można być na ciemno i mieć kocie elementy? xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wejdę, o ile jeszcze jest wolne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu zapomniałam wrrr
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  11. MIŁOŚĆ MIŁOŚĆ W ZAKOPANEM
    BYŁO PIĘKNIE WSPANIALE JESTEM CUDOWNA I CZEKAM NA MÓJ ŚLUB

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że byłam tylko na końcu, uważam, że było fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało się, co prawda weszłam na końcu jednak jestem na zdjęciaach <3
    Zalkochamcieprzyjelasmniedoznajonych
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń