Menu rozwijane

09 lutego 2018

Walentynkowa dostawa Most Wanted!

Witajcie!

Dziś piątek i jak zawsze na momio zawitała nowa dostawa choć nie można powiedzieć, że jest taka  do końca nowa, gdyż rzeczy już kiedyś były na momio. Ogólnie teraz na momio jest wszędzie motyw walentynkowy i dziś w dostawie nie mogło go zabraknąć. Rzeczy pochodzą z praktycznie każdych walentynek, które były świętowane na momio. Od starszych dat do rzeczy z tamtego roku. Dostawa pojawiła się dosyć wcześnie, bo zawitała już przed godziną 10. Rzeczy jest naprawdę dużo i jest w czym wybierać.

 Cena odrzuca i ogólnie sam krój tej sukienki też. Od razu wyrzuciłam myśli kupienie tego ubranka.

 Cen jest okej, ale nie skuszę się na kupno gdyż wzór i krój nie podoba mi się.

Ta bluzka jest o wiele lepsza od wcześniejszej. Zastanawiam się nadal czy kupować czy nie. Cena odrobinkę mnie zniechęca.

Zwykła bluzeczka z krótkim rękawkiem. Nie wyceniłabym ją na 1 szafir, a na diamenty, bo nie jest warta tego. 

Ta bluzka była w tamtym roku i posiadałam w szafie wersję różową. Czerwonej wersji raczej nie kupię choć kto wie.

Spodnie nie przypadły mi do gustu. Cena jest okej, więc jeśli komuś się podobają to na prawdę świetna okazja.

Buty jak buty i raczej nie skuszę się.

Kolejna para bucików, których nie zamierzam kupować.

Następna para i tu zastanawiam się na kupnem, bo cena zachęca. 

I tu mój ulubieniec dzisiejszej dostawy. Bez zawahania od razu kupiłam wersję białą. 

Ogólnie nie wiem co mam powiedzieć o tej opasce. Jest okej, ale szału nie ma. Jeszcze się muszę poważnie zastanowić czy kupię.

Włosy widziałam już nie raz na innych momiowiczach. Postanowiłam kupić wersję blond, gdyż włosów w szafie nigdy za mało. 

Pomadka jest okropna. Ta panterka odrzuca i nie zamierzam kupować.

Ciekawy dodatek do looków. Zastanawiam się nad kupnem, bo cena zachęca.

Kolejny ciekawy dodatek do looków. Zamierzam kupić je wszystkie. Cena jest naprawdę dobra, a zwłaszcza z m+, bo kosztuje jedynie 90 diamentów.

Tu kolejny cudny dodatek do stylizacji. Biała róża do mnie przemawia i kupiłam ją, a czy resztę zakupię okaże się z czasem.

Misiek jest uroczy, lecz nie skuszę się.

Coś na prawdę uroczego i ślicznego. Kupiłam bez zastanawiania się.

Torebek nigdy za mało. Kupiłam wersję z czerwonym serduszkiem.

Kurteczka jest okej i kupiłam wersję białą. Idealnie będzie współgrała z wieloma lookami.

Tu również postanowiłam zakupić jedną z wersji, a wybrałam tą białą z czerwonym serduszkiem.

Nie skuszę się choć cena zachęca.

Tu też raczej nie kupię. Ogólnie nie podoba mi się krój tej chustki.

Jak podoba wam się dostawa?
Ile wydaliście na nią diamentów i szafirów?

12 komentarzy:

  1. Ładna dostawa, dużo rzeczy. Moim ulubieńcem są czerwone buty 330 diamentów i włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te serduszka i włosy. ^^
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Z 1700 iluś zostało mi 515 xd Ogólnie kupiłam bluzkę za 400 diax (różową), szminkę (bo nie mam czerwonej), różowego lizaka, białą różę i te serca :) Bankrut.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Umm... no, mi to tak średnio się podoba, bym powiedziała. Kupiłam różyczki i serduszkową opaskę, na resztę raczej się nie zdecyduję.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się dostawa podoba lecz ceny nie zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubieńcem są "wianek" i serduszka w tle. Jeszcze nic nie kupiłam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo rzeczy za szafiry.
    To na szmince to nie panterka, tylko diamenciki.
    Kupię bluzkę za 400 diax, ostatnie buty, może włosy, szminkę, czekoladki, lizaka, różę i serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania jak dla mnie zbyt zwyczajne.
    Za to kocham włosy i większość dodatków itp.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i opaska to CUDO.
    *Klask, klask*
    Jestem dumna
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam różową bluzkę w białe serca, kupioną rok temu. Z tej dostawy moja momio ma białoróżowego lizaka, planuję także kupić te latające serca (xD). Bluzki, sukienki i kurteczki nie podobają mi się. Pomadki są okropne i nie mam pojęcia jak tu zdołały wrócić. Włosy są okej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam włosy,serca,roze,"serduszka wianek".
    Kolekcja 6/10.
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak naprawdę zawiodłam się na tych rzeczach. Są słabo wykonane, dobrym przykładem jest ta różowo-czerwona bluza w serca, ona nawet nie ma pokolorowanego rękawa. Te wszystkie rzeczy są takie różowe, ach. Spodziewałam się czegoś lepszego. Moim ulubieńcem jest opaska w białe serduszka. Prócz tego kupuję jeszcze czerwone usta, torebkę, kolczyki i szpilki za diamnety, które swoją drogą wyglądają jak melissy Lady Dragony. :D

    Nie wydam tym razem jakoś szczególnie dużo diamentów i szafirów, ponieważ sporo rzeczy z tego już miałam kupione wcześniej.

    OdpowiedzUsuń