Menu rozwijane

18 lutego 2018

RoomRating (7)


Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:
- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 2 pokoje +bonusowy pokój,
- prosimy o umieszczenie zdjęć swoich momiowych pokoi,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- ponowne zgłoszenia pokoju powinno być w sporym odstępie czasowym,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

○○○
disnow blacki  
EwciaaQQ
Pokój wygląda naprawdę bardzo dobrze. Kolorki są dopasowane i nie ma bałaganu. Czasami pokoje z ogromną ilością mebli wyglądają źle, a tu mamy skromnie i przejrzyście co jest na wielki plus. Zmieniłabym może okno na jakieś inne. Moja ocena to Dobrze.

LenQa30
Skromny pokoik z kolorami przyjemnymi dla oka. Mebli dużo nie jest lecz przyznam, że sama nie lubię gdy czegoś jest za dużo. Tutaj jest w sam raz, nie za dużo i nie za mało. Minus jest tylko taki, że zmieniłabym stolik i okno, a zamiast dwóch krzesełek przy telewizorze dałabym jakąś kanapę. Dobrze

miastowa
EwciaaQQ
Total bałagan i wszystko z innej beczki. Nic tutaj do siebie nie pasuję i to powoduje bałagan w pokoju. Wyrzuciłabym toaletkę, ławę z czekoladą, gitarę na ścianie, plakat i kaktus, gdyż są to za mocen akcenty. Moja ocena to Słabo.

LenQa30
Nie mam się po co powtarzać, zgadzam się z Ewcią. Słabo
Bonusowy pokój
(osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie pokoju)

Alieen
EwciaaQQ
Mega dużo tu się dziej i nie jest pusto. Pokój wygląda jakbym pomieszczenie w jakiejś kawalerce, akademiku nie mam pojęcia dlaczego mi to tak przypomina. Może jednak usunęłabym kilka mebli, bo co za dużo to nie zdrowo. Sam pokój jest poprawnie wykonany i daję ocenkę Świetnie.

LenQa30
Za dużo tego, na prawdę. Wyrzuciłabym kilka rzeczy i byłoby bardzo dobrze ponieważ kolory idealnie ze sobą współgrają. Nie wiem do czego mam się jeszcze przyczepić, jest po prostu Dobrze.
Zapraszamy do zgłaszania swoich pokoi pod #RR!

11 komentarzy:

  1. Moje oceny:
    1. Dobrze
    2. Słabo
    3. Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje oceny:
    1. Dobrze
    2. Słabo
    3. Dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci pokój jest zapchany ale jaki swietny
    Pierwszy też fajny
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje oceny:
    1. Dobrze
    2. Słabo
    3. Dobrze
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci pokój baardzo mi się podoba!
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje oceny:
    1.Świetnie
    2.Słabo
    3.Dobrze < za dużo wszystkiego
    Będę czekać na mój xd
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Świetnie
    2. Słabo/Przeciętnie
    3. Niesamowite (nowa skala ok)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje oceny:
    1. Dobrze
    2. Dobrze
    3. Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy i trzeci pokój bardzo mi się podobają. W drugim (według mnie oczywiście) nic do siebie nie pasuje. Jeśli miałabym wybrać jeden, najbardziej cudowny, świetny itd. wybrałabym numer 3.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojoj dzięki za radę spróbuję od nowa ;D
    Pozdrawiam
    miastowa

    OdpowiedzUsuń