Menu rozwijane

16 lutego 2018

Nowa dostawa!

Witam tutaj Zal!
Dziś na momio pojawiła się nowa dostawa.
Jej motywem jest piżama-party!


Piżama w jajka.
No okej.
Urocze.

  
Ta koszula sama w sobie nie przypomina mi piżamy.
Kojarzy mi się z takimi typowymi letnimi koszulami...
Ładna jest.


 Bluzka według mnie jest ładna, choć dwóch szafirów bym za nią nie dała.


Proste, ale śliczne zarazem
.

Tutaj mamy spodnie do kompletu z pizzową bluzką.
Ogólnie to wszystkie komplety ładnie prezentują się całe.


Szorty są ładne, choć ze względu na wzór nie wiem do czego mogłabym je dobrać.
Kiedyś były jakieś flamingowe prezenty, może coś dałoby się zrobić.


Do użycia tych spodni mam parę pomysłów.
Ten motyw w chmurki bardzo mi się podoba.

Jakie fajne kapcie.
Opłaca się je kupić, szczególnie w cenie dla momio+, bo kosztują jedynie 180 diamentów

.
Sama opaska nie jest zła, inaczej z jej ceną.
 Gdyby była za diamenty pewnie znalazłaby się w mojej szafie.


Uroczej piżamy w jajka część druga.
Nigdy jakoś nie przepadałam za kapturami na momio, źle wyglądają do włosów.


Włosy bardzo mi się podobają.
Wyglądają trochę jak ja rano gdy pójdę spać w warkoczu.
Cieszę się z dodania takich nietypowych kolorów jak różowy i rudy.


O skarpetki.
Ładnie, tanie, przydadzą się każdemu.


Poduszka przyda się do jakichś piżamowych looków.
Na początku myślałam, że to donut namalowany na kartce...
Dziękuję za uświadomienie mi błędu osobie, która sama wie kim jest.


No okej, szczotka do zębów.
Jeśli nie macie na co wydać diamentów to polecam.

Dostawę oceniam 8/10.
Wiele rzeczy mi się podoba, choć wprowadziłabym parę poprawek.

A wy co sądzicie o dostawie?
Co już kupiliście?

Do następnego!


12 komentarzy:

  1. Skarpetki, kocham
    Komplet w chmurki tez ladny
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  2. a momio maja zeby bo jakos jak sie smieja nic nie widac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać takie białe coś, mi się wydaję, że to zęby, ale kto wie XD

      Usuń
  3. Dostawa fajna, szczoteczka jest przydatna do niektórych editów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki są najlepsze <3
    Włoski ładne kupiłam blond (:
    Kupię jeszcze może spodnie z flamingami, mam do nich plan :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Booże, dodali skarpetki!
    Taka mniej-więcej była moja reakcja po zobaczeniu tej dostawy xD
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza ta dostawa, fajne rzeczy po prostu. Mam już kilka ubranek w szafie, zastanawiam się jeszcze nad włosami oraz opaską.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki kupiłam jako pierwsze. Piżama w jajka jest śliczna, ale nie stać mnie na nią. Komplety są urocze, kapcie tak samo. Włosy są piękne, cena też nie jest zła. Poduszka, szczoteczka i opaska nie przypadły mi do gustu. Dostawa jest C U D O W N A!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się skarpetki.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna dostawa, kupiłam wiele rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam skarpetki, przydadzą się. Ale ogółem jakoś tak mało tych ubrań.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam skarpetki i maskę do spania. Może jeszcze kupię kigurumi lub włosy.

    OdpowiedzUsuń