Menu rozwijane

10 lutego 2018

NOWE 'mroczne' PREZENTY!


Około godziny jedenastej, Emily rozesłała do wszystkich wiadomość o takiej treści:
Cieszę się, że na Momio pojawi się coś 'mroczniejszego'. Po ostatnich prezentach mam dość kolorów. Teraz zostało mi jedynie czyhać na jakieś zapowiedzi, choć podarunki pewnie nie są jeszcze do końca przygotowane. Odwołując się do następnego prezentu za zakup m+, mam wrażenie, że wygląda trochę elficko? Może i też w tych klimatach będzie następny temat na gierce. Nie zawsze jednak bonus z zakupu momio plus pasuje do reszty. Są to tylko moje przypuszczenia, które mogą być nietrafne, więc zostało nam tylko czekać.

Co myślicie?
Jaki będzie temat prezentów?

15 komentarzy:

  1. Pierwszym moim skojarzeniem gdy przeczytałam, że prezenty będą mroczniejsze to pomyślałam o Grey'u (nie wiem dlaczego) xD.

    Trudno mi się domyślić czym nowe prezenty będą inspirowane. Raczej nie będą to rzeczy typowo walentynkowe, no chyba że twórcy zrobią to coś w stylu "Mroczne Walentynki" czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaję , że prezenty będą w tytule "Mroczne walentynki".

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, nie mam pomysłów. Teraz nic nie ogarniam, zaraz beda prezenty pod tytulem "Mafia"
    akuku, moglam komentowac posty po kolei
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  4. No mam nadzieję, że będzie ciekawie.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroczne temat to zacny temat, jak dla mnie. Oby były ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. W r e s z c i e
    c o ś
    m r o c z n e g o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh...ŁĄCZMY SIĘ W BÓLU!! XDDDD

      Pozdrawiam!
      ~Wiktoria <3

      Usuń
  7. Lubię te klimaty, ale najbardziej to elfy/las/wróżki. Nie mogę się doczekać nowych prezentów, czekam na jakieś konkretne włosy które będą pasować do większości rzeczy i będą miały ciekawy wygląd, mam nadzieje że będą włosy w tych ;-;
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  8. E d g e l o r d w mojej duszy jest zadowolony.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że prezenty będą niby mroczne, a nie walentynkowe, ale z "mrocznych walentynek" bym się ucieszyła. Po prostu mam dość serc, czerwieni i różu wszędzie i na wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się wydaje, że będą to magiczne prezenty. Widzimy iskierki i królika (chyba) który będzie mógł wychodzić spod naszych kapeluszy! /Juki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :* MACIE SUPER BLOG<3
    Ja myślę że to będą prezenty związane z księżycem(MAM NADZIEJĘ XDD)

    Pozdrawiam cieplutko :3
    ~Aikuś2000 lub jak kto woli Wiktoria <3

    OdpowiedzUsuń