Menu rozwijane

02 lutego 2018

Walentynkowa dostawa 2018 -Wersja męska


Jest drugi lutego, a na Momio już pojawiła się walentynkowa dostawa. Zapewne w kolejny piątek do sklepu przybędą jeszcze inne ubrania o tej tematyce. W każdym razie, nie narzekam, ponieważ kolekcja wygląda naprawdę ładnie.
•••

Raczej nie planuję zaopatrzyć mojego mulciaka w tą bluzę. Średnio mi się podoba ze względu na swój kolor. Jaśniejszy odcień szarego wyglądałby nieco lepiej. Mimo to, nie uważam, że ten ciuszek jest jakiś brzydki. Po prostu nie w moim guście.


Ubrania z motywem pizzy nie pierwszy raz pojawiają się na Momio w temacie walentynek. Są starym, dobrym sprzymierzeńcem wszystkich momiowych singli. Mały przykładzik:


Koszula na obrazku wygląda niezbyt zachęcająco, ale ubierając ją na swojego Momio, prezentuje się sto razy lepiej. Jest to wg. mnie pozycja obowiązkowa do kupienia ze względu na swoją uniwersalność i dobrą cenę.


Podobają mi się te spodnie. Nie kupię ich, ponieważ są za szafiry, a nie wchodzę za często na swoje męskie konto. Polecam jednak zastanowić się nad ich zakupem osobom, które grają jako chłopcy.


Śmieszny ten dół. Szkoda tylko, że średnio się opłaca. Chociaż znając życie, kupiłabym to ubranko gdyby istniało w wersji damskiej, ponieważ byłoby dla mnie dobrą bazą do wielu stylizacji.


Dobra cena? Jest. Uniwersalność? Jest. Oto kolejna pozycja obowiązkowa. 


Uwielbiam te buty! Szkoda tylko, że niezbyt dobrze wyglądają założone na avatarek. Mimo to, zaopatrzyłam się w nie bez zastanowienia.


Bereciki są teraz bardzo modne. Na szczęście zostały dosyć dobrze narysowane i da się je jakoś dopasować do włosów. Polecam! ~Magda Gejzer


Włosy z dostawy również prezentują się bardzo ładnie. Są tak właściwie ładniejsze od tych z wersji damskiej, ponieważ nie mają (jak to Pejpierka powiedziała) dziwnego odrostu. Do tego są za diamenty


Średnio przydatne, ale jeżeli ktoś lubi.


Średnio ten szlafrok(?) wyszedł u chłopców. U dziewczyn wygląda bardziej jak coś w rodzaju płaszcza +ma opuszczone ramię, co dodaje mu uroku. W wersji męskiej prezentuje się to jednak nieco dziwnie.


Kolejna rzecz, którą warto jest mieć w szafie. Jeansowa kurtką z małym detalem futra zawsze się przyda. Mulciak już zaopatrzony.


Cieszę się, że makijaż nie jest na drag queen. Wygląda ślicznie. Warto zastanowić się nad jego kupnem.


Co myślicie?
Zrobiliście już jakieś zakupy?

9 komentarzy:

  1. U chłopaków najbardziej podobają mi się włosy.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  2. Na męskim koncie (tak posiadam takie xd) kupię sobie włoski bo są ładne i bez tego odrostu xd
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się włosy i dżins kurtka. Może jak wejdę to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ciebie poprawić, bo moja dusza humanisty nie daje mi spokoju xD Drugi (kogo? czego?) lutego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa spoczko. Ten szlafrok kojarzy mi się z Hugh Hefnerem XDDD (Proszę nie googlujcie)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam posta, a tu nagle mnie zamurowało, bo wspomniałaś o mnie. XD

    Dostawa dla chłopaków też prezentuje się całkiem nieźle. Na pewno kupuję koszulkę z pizzą, bo głupia nie kupiłam sb z multi tej bluzy. XD

    Btw: ta czerwona koszula bardzo kojarzy mi się z panem od angielskiego, to jest przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwoną koszulę kupiłabym na damskim koncie GDYBY BYŁA. Szara bluza z sercem wygląda fajnie, czerwone dresy też. Włosy są śliczne, bo nie ma odrostów (xD). Dżinsowa kurtka jest bardzo uniwersalna. Buty skradły moje serduszko.

    OdpowiedzUsuń