Menu rozwijane

19 lutego 2018

Pizzowa paczka!

Cześć, tu Ewcia!
Jeśli przed końcem środy zakupisz paczkę szafirów lub diamentów otrzymasz dodatkowo pizzowe soczewki i pizzową ozdobę na głowę. Przypomina to troszkę jakiś filtr ze snapa.


Szczerze to tak średnio podoba mi się tak paczka. Soczewki są troszkę przerażające i wyglądają odrobinkę dziwnie. Zaś ozdoba na głowę wygląda o wiele lepiej, lecz nie wiem do jakich włosów by ona mi pasowała. Podsumowując nie planuję zakupu paczki.

Podoba wam się?
Planujecie zakup paczki?

10 komentarzy:

  1. Em... no... ok, czemu nie...
    Ja nie kupię.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że ta paczka jest dosyć dziwna, ale mi się podoba. XD

    Raczej paczki kupować nie będę, osobiście czekam na coś bardziej wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Em... Wolałabym kwiaty, a jak już jedzenie to może lody, widać że momio lubi pizze.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaska ładna, ale soczewki trochę creepy xd Paczki nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się opaska, a soczewki według mnie wyrażają "DAWAJ MI TĄ PIZZE TERAZ ALBO CIĘ ZJEM!!!". Nie mam zamiaru kupować paczki. Jestem ciekawa jak to wygląda razem ze strojem pizzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Porozmawiajmy o nowej aktualizacji snapchata.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń