Menu rozwijane

01 maja 2017

Czytelnik Miesiąca -kwiecień


Cześć, w tym miesiącu postanowiłam wykorzystać jeszcze inny system liczenia. Punktami głównie były komentarze i ich tak jakby rodzaj? Dodatkowo dawałam po 3 pkt. za udział w brzydalu, czyli w sumie można było ich dostać 6 w tym miesiącu. W każdym razie, nie liczyłam wypowiedzi osób, które ewidentnie nadrabiały pisanie np. post pojawił się 01.04, a jakaś tam persona komentuje go 04.04. Wtedy nie liczyłam punktów. Całe zliczanie zakończyłam rano 30 kwietnia ze względu na mój wyjazd. Dla przykładu podam Wam tu parę osób z dużą ilością punktów, które były najbliżej zwycięzcy:

Yookine kdkkdksksdkkskdkkdskdkkdkkdkkkkkskdkdkdksdkskkkkdkkdbbbksdkskdksdkskkdksksdkkskskkkdkdkdkdkkkdkdkkdkdkkdkkskdkdkdkdkdkksksd (123)

Nula2205 kskskkkkkkkskkskkkkskskskkskkskkskkskskskkkskkbbbkkskskkkskskskkkkkkskkkkkkkkskkkkkkskkkkskskkkkkskskkskkkskskskkksksbbbkks (123)

GretaDragon kkkkkkkkkkkkkkkkkkkskskkkkskkskkkkbbbkkkkkkkkkkkskkkkkkdkskkkskkkskskskkkkkkkskkkkkkkkkkkbbbk (93)


A oto komentarze zwycięzcy:
ksksdkskskkskskkkdkskkdkskskdkskskdksksksksksdksksdkksdkdkksksksdksksksbbbpksdksksdksdksdkkkksksksdksksdkkksdksdkdkdksdkdkdkkkdkdkkkskkksdkdkkdksksdkdksksdksdksksdksdksdksksdkksdksdksksks (187)

Nie przedłużając, czytelnikiem miesiąca zostaje:


Gratulacje!

19 komentarzy:

  1. Gratulacje Wishy!
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, nie spodziewałam się XD Dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje<33333 zwykle komętowałaś 1 i brawo

    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam że Ty wygrasz, gratki

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ktoś mi podlinkować zasady czytelnika? *Chyba ktoś wie o co mi chodzi*
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://mymomio.blogspot.com/p/czytelnik-miesiaca.html Proszę ^^
      Mam nadzieję, że o to Ci chodziło :D

      Usuń
    2. Dziękuje :*
      ~AngelllPatty

      Usuń
  6. Gratuluję ^^. Będę się starać o następny miesiąc :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymałam kciuki, super! Gratulacje! ;D
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  8. aww gratulacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje ci <3 I Widziałam twoje komentarze więc uważam że zasłużyłaś <3 Bo tyle napisać to sztuka (:
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń