Menu rozwijane

30 maja 2017

Takeover na Instagramie - Nasza Kózka!

A tutaj coś czego nikt się nie spodziewał!


Otóż oficjalnego Instagrama Momio na 3 dni przejęła Kozlix!
Przez ten czas będzie wstawiać tam swoje edity.
Specjalnie dla was obawię się w tłumacza jej postów. Zobaczmy co do tej pory wrzuciła.


 
"PRZYGOTUJCIE SIĘ NA KOZLIX!
To prawda, od dzisiaj, polska ambasadorka @momio_kozlix jest odpowiedzialna za nasze konto na Instagramie. Wszystkie posty są zaplanowane i wykonane przez Kozlix. Przywitajmy ją gorąco!"


 
"Cześć! Zamierzam wysyłać swoje obrazki przez 3 dni. Mam nadzieję, że będziemy razem dobrze się bawić. Jestem @momio_kozlix z polskiego serwera. To mój strój na tegoroczne lato na Momio. Kupilibyście go?"



 
 
"W ten weekend odbył się wspaniały festiwal w moim kraju. Każdy był w kolorowym ubraniu i przytulał się oraz tańczył cały dzień. Była to inspiracja, więc zrobiłam edit! Co o nim myślicie?"

^Nie za bardzo wiem, o jaki festiwal chodzi - jeśli wiecie, możecie napisać w komentarzu^


Śledzicie Instagrama?
Cieszycie się z postów Kózki?

7 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia o jaki festiwal chodzi, Ale dzięki, Naho, że wysłałaś ss tych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chodzi tu chyba o festiwal kolorów c; śledzę instagrama na bieżąco i już widziałam niektóre posty kozlix, tylko tego posta z festiwalem jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam, że może chodzić o festiwal kolorów XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że nie do tematu... Szukacie adminkę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie. Niestety nie mam już Instagrama

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulala ! Gratuluje Kozlix. Napewno instagram momio nie pożałuje tej decyzji.

    OdpowiedzUsuń