Menu rozwijane

23 maja 2017

Batalia o Edit - #05

Witam Witam!

Tu nic nie było

W poprzedniej odsłonie wygrałem ja, więc Mila nie dostanie momoszków :(

O co chodzi?

W tej serii będę zapraszał momiowiczów, którzy wykonają ze mną wyzwanie.

Będziemy robić Edity z dwóch fryzur, jedną przysyłam ja drugą przysyłasz ty.

Następnie wy będziecie oceniać, który edit był lepszy, wygrana osoba dostanie trochę momoszków (oczywiście jeżeli wygra osoba inna niż ja :)).

Chcę być w serii!

By uczestniczyć w tym wyzwaniu musisz spełniać warunki.

1. Musisz umieć robić edity

2. Musisz wiedzieć co to jest szablon/siatka.

3. Musisz mieć możliwość podsyłania szablonów, siatek czy jak wy to nazywacie, na maila lub na hangouts.

4. Napisz komentarz ze swoim nickiem, wybiorę kilka osób, z którymi zrobię następne odsłony.

Oto przykładowe zgłoszenie:

Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to ...

Tyle chyba z wymagań, mogą się zmienić w dalszych odsłonach.

Lista

Na tej liście jest pokazana kolejność osób, które zaproszę do tej serii.


1. Yookine
2. 
AngelllPatty
3. 
Madzik240
4. 
Kozlix
5. xwitexxx
6. LoveQA
7. asia 110
8. EwciaaQQ
9. Zoxi12
10. La Ladybag
11. xxxArbenxxx
12. Madera
13. Pandorożcowa

Mój dzisiejszy gość to disnow blacki!



Mój gość przygotował dla nas niebieskie włosy zrobione przez Kózkę, a ja za wyzwanie dałem brąz fryza.

Zobaczcie co nam wyszło!

Dis



Okej... to było ciężkie zadanie. Myślę, że nie wyszło AŻ tak źle. Teraz jak na to patrzę to zmieniłabym kolor warkocza. W sumie to brałabym xD

Juki



To jest okropne bebe i wgl.


To już na tyle!

Nie zapomnij zagłosować w ankiecie poniżej!

Miłego Dnia!




Ankietę dostarczyły profilki.pl

10 komentarzy:

  1. Juki, ty leniwcu! Jak mogłeś to tak zostawić? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza odsłona? Nowej serii? Twój edit podoba mi się bardziej, ale...bywało O WIELE LEPIEJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się edit Dis.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejje jestem na liście xD juki coś ty zrobił xDD a dis jak zawsze śliczny edit c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być na liście, ale nie wiem co to szablon/siatka :ccc
    Nick: Katy89

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to Spektra7x7 :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja chętnie ^^
    Mój nick : Zuzeqqq

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo chętnie, chociaż dopiero uczę się tego całego Edytowania
    A tak do żeczy mój nick to mailda522, albo paxsa, jak wolisz

    OdpowiedzUsuń