Menu rozwijane

08 maja 2017

Podsumowanie Tygodnia #10

Witam!
Podsumowanie po raz kolejny przesunęło się w czasie, tym razem ze względu na koniec okresu próbnego, bo wiedziałam, że dziewczyny chcą jeszcze wstawić kilka postów, a nie chciałam ich za dużo jak na jeden dzień :) Mimo wszystko nic straconego i zaczynamy kolejną część moich regularnych *bardziej lub mniej* zmagań.

Looki
Gwiezdna Dostawa
 
Nazwałam to gwiezdną dostawa, ale look z Science Fiction nie ma nic wspólnego. Czy wy również uwielbiacie wykorzystywać swoje "przydasie" po dość długim czasie? Ja uwielbiam. Tak samą jak tą czarną sukienkę.

Momio Plus
 
Kaptur niecodzienny, stylizacja również. Chyba częściej zacznę używać tej szminki, bo daje dość ciekawy efekt. Od jakiegoś czasu mój styl się bardzo zmienia, więć podejrzewam, że niedługo moje MustHave doczeka się wielkiej rewolucji.

Paczka
 
Uwielbiam te soczewki, po prostu uwielbiam. 
No i kolejny przydaś - biały kapeluszu, jestem z ciebie dumna. 

Co nowego na Momio?
-Dostawa
-Nowy czytelnik miesiąca *brawooo*
-Czat blogowy!
-Kolejny Brzydal 

Tematyczna Ciekawostka

Nie mam pomysłu na ciekawostkę, więc zapowiem wam, że szykuje się seria z poradnikami 
do Gimpa mojego autorstwa, gdzie zamierzam pokazać wam jak robić Edity od zera :)

Suchar
A dzisiaj w roli suchara obrazek mojego autorstwa.
 

Czytelnik Tygodnia
A czytelniczką tygodnia zostaje:
Sayorii!

Oto jej śliczny obrazek:

 

Do zobaczenia za tydzień!

7 komentarzy:

  1. Gratki ^^. Looki są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. MEGA się cieszę na te edity ♥-♥ Czekam ... (;
    ~ ludmi0899

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ! będą poradniki!
    Obrazek,the best, muszę pokazać znajomym, którzy też grają w Momio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tydzień był udany, ale z tej dostawy podoba mi się tylko ta sukienka. Też czekam na poradniki, bo moje prace w Gimpie leżą i kwiczą

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci look zdecydowanie najbardziej mi się podoba, jest delikatny, a zarazem am swój charakter. Pierwszy i drugi, jako-tako wyszły dobrze, ale nieszczególnie mi się podobają. Ten tydzień był nieco nudny, żadnej afery w hasztagach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne looki. Najbardziej podoba mi się hmm... look z paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne looki może niedługo coś wyślę na czytelnika ale na razie nie wiem jeszcze co :c
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń