Menu rozwijane

10 maja 2017

Zapowiedź ze snapa- włosy!

Hej hej, tu amel-chan (tak wiem okres próbny się już skończył, ale Dis poprosiła).
Więc Momio dodało nową zapowiedź na snapa, którą są włosy ;O


Myślę, że mogą być w paczce. Wygląda na Edit. Szczerze, podoba mi się, ale kolor jest taki trochę za bardzo neonowy, a ja wolę fryzurki w takich bardziej pastelowych kolorach.
Całość jest stylizowana trochę na Arianę Grande, której jakąś fanką nie jestem, jednak fryzura jest jak najbardziej fajna.
Co sądzicie? Kupicie je?

~ Amel

13 komentarzy:

  1. Dzięki Amel <3
    Włosy bardzo fajne ale ten kolor, no kurcze jakby nie mogli go zmienić :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się wcale:
    -ten kolor jest bebe

    -ten włoski są bebe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor :c. Nie znoszę neonowych kolorów :c.

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoski ładniutkie, możliwe że zakupię *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. ech, znowu męczą tą kitę ariany

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyliście, ze ostatnio dodają tylko do włosów w paczkach ten kok tylko że zmieniony? To się robi nudne ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie świetne połączenie <3 ale właśnie tak jak amel wspomniała w poście ten kolor za neonowy ;/ no cóż innego koloru spodziewać się nie możemy, gdyż te włosy zapewne pojawią się w jutrzejszej paczce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to tylko przez aparat wygląda na kolor neonowy? Jak dla mnie włosy całkiem ładne, tylko byłyby lepsze w innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze co oni zrobili z tymi wlosami... w ogole mi sie nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Te włosy są piękne *^* ale kolor coś się zepsuł jakby był pastel to na pewno bym kupiła .
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń