Menu rozwijane

07 maja 2017

Rekordy Polskiego momio! (2)

Hej, tu xwitexxx, cieszę się, że poprzedni post tak Wam przypadł do gustu. (:

Łapcie kontynuację!

osoba o największej liczbie animo - ufffff, wreszcie mam. Zwyciężczynią jest sandra91 o liczbie aż 74 animo! Tu jej profil: 



najstarsze konto - (oczywiście oprócz Emily, Jacka, Lucasa i kont testowych)
Tytuł przypada Chico z levelem 36, co nie jest zbyt dużym osiągnieciem jak na pierwsze konto, haha
jego profil na dzień dzisiejszy:





pierwsza dostawa w Polsce - nie podoba mi się zbytnio, pewnie nic bym z niej nie kupiła (chociaż te warkoczyki mogą być piękne!). Informacja o dostawie znajduje się na profilu Lucasa, i tak wygląda:



pierwsza reklama o momio - szczerze powiedziawszy, widziałam tę reklamę, ale wtedy mnie zbytnio nie zachęciła do zagrania.
Tu link do niej: klik


najpopularniejszy instagram - Pod względem obserwatorów, to miejsce zajmuje "azura_momio" czyli Azura, mająca na chwilę obecną 1264 obserwujących.




Słyszeliście o tych rekordach?
Co sądzicie?

11 komentarzy:

  1. jejejeje kolejna część tej świetnej serii C; nie słyszałam o dwuch z tych rekordów a mianowicie o rekordzie z największą liczbą animo i o tym drugim, czyli o najstarszym koncie C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rekordy są jeszcze ciekawsze od poprzednich. Zdecydowanie wolę tą reklamę co jest teraz. Ta 1 dostawa faktycznie nie powala xD

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tę serię, jenyy
    - ThomasFanGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o animo i instagramie. Pierwszą kolekcję przegapiłam, ponieważ konto założyłam 25.06.2015 roku. Zaczęłam grać właśnie dzięki tej reklamie. Nie wiedziałam że ta osoba była pierwsza. Super post :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  5. Azura_momio nie jest najpopularniejszym kontem pod względem obserwatorów X'D. Jeżeli chodzi o polskich momiowiczów, tak, ale normalnie wyprzedzając Polskę jest np. bris_momio, która zaraz będzie miała ich 10 tysiecy. To tylko tak do poprawki :). Reszta MEGA ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. łał 74 animo :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że Paulina (Azura) jest tak znana :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne przeze mnie nie znane rekordy to :
    -pierwsza dostawa
    -najstarsze konto
    A tak o reszcie wiedziałam i jestem dumna :**
    z osób takich które robią coś na momio jak Azura
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze ? Nidy o tym nie wiedziałam , oprócz rekordu animo ^^ . Super blog , fajnie się czyta (: . Pozdro dla założycielek , karolinasweety (:

    OdpowiedzUsuń
  10. xVeRa27x miałam 76 animo tho xD no ale spoko, w końcu mojego konta już nie ma

    OdpowiedzUsuń