Menu rozwijane

04 maja 2017

Get de London luk!

Hej! Tu Dis.
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnymi look'ami!
Zaczynajmy!


Pierwszym look'iem jest look Vilde! Jest to postać z Norweskiego serialu internetowego pt. Skam.
Sama obejrzałam już trzy sezony, a 4 jestem w trakcie oglądania.
Niestety na fotografii nie widać jej nóg więc dałam jej jakieś zwykłe czarne.





A tutaj jestem damską wersją Jack'a! Jak wam się podoba?
 +Macie jak to fajnie wygląda w tej miniaturce


Dzisiaj tylko 2 look'i.
Jak wam się podobają? ^^

~Disnow Blacki 

10 komentarzy:

  1. Wszystko jest jak najbardziej w porządku, ale muszę się do jednego przyczepić. Czy nie lepiej będzie brzmiało "już obejrzałam 3 sezony" zamiast "oglądnęłam"? Nie wydaję mi się aby było takie słowo było oficjalnie w języku polskim, a pozatym to nie brzmi profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus powinno być Jack'a zamiast Jakc'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym serialu, ale jeszcze nie zaczęłam go oglądać.
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  4. OŁMAJGASZ, Skamowy looczek super! Jack taki średni, jeśli mam być szczery, ale Vilde podbiła moje serce. Więcej Skamu, pls. ~mm

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy look jest ładny, ale drugi mnie nie powala

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio SKAM taki popularny,a ja jedynie co wiem o tym serialu to to,że istnieje..
    Pora wziąć się w garść i wreszcie zapoznać się z tematem i pooglądać go(żeby być na topie cnie).
    Co do looków:
    Pierwszy jest nawet podobny do postaci na zdjęciu. Włosy powinny być proste,ale to tylko mały szczegół,ale jak tak to jest spoczi.
    Co do drugiego.. To różowe tło zdecydowanie oddaje całą męskość Jacka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmhmhmhmh no fajne fajne 😏

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe ale pierwszy look jest najlepszy :*
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń