Menu rozwijane

14 maja 2017

A może eurowizyjne prezenty? Wczorajsza relacja Momio z Eurowizji!


Wczoraj na snapie Momio pojawiło się sporo zdjęć z Eurowizji. A co w tym takiego ciekawego? Osoba, która obsługiwała snapa skupiła się na strojach uczestników. Być może jest to taka mini-zapowiedź. W najbliższym czasie na Momio przybędą paczki oraz poniedziałkowe prezenty. Kostiumów na screenach jest dosyć sporo, więc obstawiam tą drugą opcję. W każdym razie, to są tylko domysły. Równie dobrze ktoś chciał po prostu omówić stroje wokalistów. Jednak nie wydaje mi się, aby ktoś robił to bez powodu.






Co myślicie?
Chcielibyście ubrania z Eurowizji na Momio?

7 komentarzy:

  1. Chciałabym sukienki z brokatem :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zesralbym sie ze szczescia gdyby to byly eurowizyjne prezenty ����
    ~xXxArbenxXx

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie już wczoraj jak widziałam te snapy od momio to przeszła mi myśl właśnie , że może w poniedziałek będą prezenty z eurowizji. Fajnie by było jak by dodali prezenty związane ze strojami z esc C;

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te snapy i nawet oglądałam Eurowizję, ale nie bardzo podobają mi się te stroje. Ogólnie nie lubię stylizacji takich "ze sceny", wolę styl uliczny (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam Eurowizji. Nie chcę prezentów z tego

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę żeby były eurowizyjne prezenty lub ciuchy ale żeby były tanie

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba stroje dla chłopaków w realu i fajnie jakby były takie dla dziewczyn :)
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń