Menu rozwijane

18 maja 2017

Ulubieńcy #6 -Gościnnie GretaDragon

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio! 

Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
•••
disnow blacki
Moim ulubieńcem są spodnie. Obydwa kolory są supi. Kocham takie. Mojego ulubieńca dostawowego nie mogło tu zabraknąć <3 Te prezenty to są dla takich Sebixów i Karyn hah. Nie obrażając tu nikogo bo to tak tylko mi się skojarzyło (:
GretaDragon
Moim ulubieńcem jest czarna bluzka z napisem Momio i dobrałam do niej dość nietypową karnację (przynajmniej dla mnie),Włoski za lvl i grube brwi co wygląda tak maczo.



Cermenina
Ajj, nawet nie wiecie jak jestem wkurzona z powodu tej czapki. Psuje mi wielkość w poście. ):  Powiedzmy, że nic nie było. W każdym razie, moim ulubieńcem jest spódnica. Postanowiłam połączyć ją z fioletem, lubię takie zestawienie kolorów. Z całości jestem dosyć zadowolona.



•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

13 komentarzy:

  1. Piękne ♡ Najbardziej podoba mi się stylizacja Grety, ale wasze też są cudne :*
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacie ja w Ulubieńcach 🦄. Bardzo mi się podobał zabawowy (jak zwykle) look Cer jest bardzo ciekawy sam w sobie ,ale jednak to nie jest mój gust także piękny look disa który jest dla mnie przepiękny *^*
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba look Grety :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Greta, super look! :D
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie looki są cudne! Cer jak zawsze śmiesznie, ale podobał mi się look Cer. Grety jest cudny, poprostu bjuti <3 A look Dis jest uroczy, taki słodki, fajny.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się wasze stylizacje. Jestem chętna do wzięcia udziału w kolejnym poście z tej serii, mój nick na momio: maja454545

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna seria C; nie ukrywam, że czekałam na nią i się doczekałam jej... a moim ulubieńcem z tych prezentów są jedne ze spodni za szafiry C; a z tych trzech looków najbardziej podoba mi się dis jest taki śliczny *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, zgłaszam się do posta, Qitti.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta seria,chcę w niej wystąpić. Nick to: wiki 1590

    OdpowiedzUsuń
  10. Te spodnie, ulubieńcy Dis, są cudowne. Mam dwa kolory, bjutiful

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy look kojarzy mi się z jakąś modą japońską/ Tokyo. Drugi look z Deynn. A trzeci z jakąś postacią z bajki. Te spodnie, które ma Dis są cudowne i Cer ma śliczną tą długą spódnice dresową no aaww <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  12. Awaw zakochałammm się <33 Mój niczek na Momio- xTofinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ^^ Moim ulubieńcem jest czarna koszula jeansowa <3 Chciałabym w przyszłości wystąpić w tej serii.
    ~LoveQA

    OdpowiedzUsuń