Menu rozwijane

04 maja 2017

Chat Blogowy z Okazji 150 tysięcy wyświetleń!

Hejhej!

Dzisiaj wraz z całą ekipą bloga mam przyjemność zaprosić was na chat blogowy z okazji 150 tysięcy wyświetleń!

Ale zanim przejdziemy do szczegółów chcielibyśmy wszystkim wam serdecznie podziękować.
To dzięki wam nasz blog może się rozwijać. Tworzymy razem naszą małą społeczność.
Cieszymy się z każdego pozytywnego komentarza czy oceny.
Pamiętajcie, że mymomio jest tworzone z myślą o was, czytelnikach i bez was nic nie miałoby większego sensu.
Jeszcze raz dziękujemy i mamy nadzieję, że doczekamy się wielu kolejnych tego typu "jubileuszy".

Przejdźmy już do wydarzenia!

Chat Blogowy odbędzie się szóstego maja (sobota) w godzinach 16:00 - 21:30. Podczas tej jakże zacnej rozmowy będzie wiele gier i zabaw. Chat odbędzie się po przez stronę Google Hangouts (pamiętaj, że by dobrze się bawić nie trzeba mieć włączonej kamerki ani mikrofonu :)) Instrukcję "co i jak" dotyczącą tej stronki znajdziecie w ostatnim poście z czatem blogowym o tutaj:
[LINK]

Dajcie znać w komentarzu czy się pojawicie!

18 komentarzy:

  1. na pewno będę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa gratulacje!!!! Pamiętam jak zaczęłam czytać ten blog, było około 30 tyś wyświetleń a teraz! wow! Na pewno bd na chacie :*
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieźle się rozwijacie. Nie ma mnie tutaj od samych początków, ale spodobała mi się ta stronka. Może pojawię się na czacie. Wszystko zależy od godziny, ale postaram się zaszczycić was moją obecnością. Jeszcze raz gratuluję. ~mm

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ♡
    Na czat pewnie przyjdę :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno się pojawię ❤
    ~Tina 1278

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak wielkiej ilości wyświetleń!
    A na chacie napewo się pojawię <3
    ~Emilia600

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, gratuluję c:Mam problem gdyz chce cię cermenina zaprosić a clayczas jak wejdę w rozmowy pokazuje mi ze nieudalo się utworzyć rozmowy, co ja mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podać mi swój nick tu albo na Momio, zaproszę Cię ;d

      Usuń
  8. Nie mam Hangouts. Ale co tam xD

    OdpowiedzUsuń
  9. No najpierw chciałam pogratulować 150 tysięcy wyświetleń!
    Mam nadzieję,że się pojawię (moja skleroza jest naprawdę niesamowita).

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno będę! Gratuluję tak wielkiego osiągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!
    Mam tylko takie pytanko bo nieogar ze mnie i tym pytaniem jest-mam zaprosić Cermenine i napisać do niej wiadomość,że chcę należeć do grupy?
    Dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz do mnie napisać na Momio albo od razu dodać na hangu

      Usuń
    2. Cer, a mnie dodasz? Bo do Ciebie już pisałam. Nazwa: Milowa Mila

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o mnie to jestem oczekująca na przyjęcie zaproszenia.

      Usuń
  12. Wie ktoś,czy to się już zaczęło?

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno będę i Gratuluję osiągnięcia <3
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń