Menu rozwijane

26 maja 2017

Dino-Dostawa

Hej!
Dzisiaj na Momio zawitała nowa dostawa, której motywem przewodnim są dinozaury. Jest to dla mnie dość miłe wspomnienie, bo kiedy zaczynałam grę we wrześniu 2015 roku, pierwsze prezenty ktróre wtedy dostałam były związane właśnie z nimi. Co więcej, z radością stwierdzam, że nowe ubrania nie są kiczowate, o czym sami zaraz się przekonacie. Zaczynajmy! :)

 
Ale najpierw zacznijmy od rzeczy, które niekoniecznie mi się podobają. Sukienki są średnie, wersja nie-M+ lepsza. Kombinezon nie trafił w mój gust, ale nie zaprzeczam, że jest ciekawy.

I tutaj zaczynają się ładne rzeczy. Moim zdaniem nadruki na obu koszulkach są naprawdę ładne. Wersja z krótkim rękawem zapewne ładnie skomponuje się z jakąś czarną kurtką. 

 
Czarna wersja jest super, z białą już gorzej.
 I tak jestempod wrażeniem, bo mało kiedy podoba mi się coś aż tak kolorowego.

 
Tutaj się zawiodłam. Buty są naprawdę średnie, ale jeśli lubicie "dziwne ubrania"
 (wiecie, taki styl Cermeninki)
to myślę, że mogą wam się przydać.

  
Ten obrazek dinozaura na czapce wygląda świetnie. Myślę, że ciekawe byłyby koszulki z takim nadrukiem, ale czapki też są okej. Kupuję buałą wersję, na żółtą raczej się nie skuszę.

 
Waham się nad kupnem fioletowo-niebieskiej wersji. Fryzura w niecodziennym kolorze, skomplikowana, ale nie jest przekombinowana. 

A tutaj mam mieszane uczucia. Z jednej strony - ogon, kiczowato trochę...
Ale z drugiej - Wow, ładny kolor, ogólnie całkiem nieźle wygląda.
A co wy uważacie?

  
Kolejny świetny przedmiot dostawy. 
Chociaż sama nie jestem jakąś fanką dinozaurów, takiego plecaka do szkoły bym się nie powstydziła. 

Bardzo ładny krój kurtki, a motyw dinozaurów wcale nie odbiera jej uroku. Myślę, że można z nimi zrobić sporo ciekawych rzeczy, niezależnie od wersji kolorystycznej.

  
A oto i mój zwycięzca całej dostawy. Te okulary są po prostu prześliczne. Świetny styl, świetny motyw, muszę przyznać, że nie spodziewałam się czegoś tak ładnego w tej kategorii.


6 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ja Rose ostatnio napisała w kom, że dostawa może być właśnie związana z dinozaurami tooo miała rację. Dostawa jest okey, jakoś nie powala, ale może być c; chyba najbardziej podoba mi się spódnica i włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka nie momio+ jest ładna, plecak też. Resztą nie za bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w raju. Kocham dinozaury i ta dostawa jest świetna! Oby więcej takich ;)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń