Menu rozwijane

02 maja 2017

Snapy Momio

Liczyłam, że ktoś z próbnego zrobi ten post, 
ale jako, że nie ma chętnych, to witam was w kolejnej części Snapów Momio z kilku ostatnich dni.

Ostatnio mogliśmy zaobserwować kilka inspiracji na animo. Tym razem będą to inspiracje dotyczące nowych kolekcji. Myślę, że można to potraktować jako taki mały spojler.
   

Zapewne jeszcze nie teraz, ale za jakiś czas możemy spodziewać się bardzo wakacyjnej dostawy, pełnej marynarskich akcentów. Zauroczyła mnie powyższa koszulka w paski.

Czekacie już na wakacje?
Jak mija wam majówka? :)

9 komentarzy:

  1. Hm... Biorąc pod uwagę snapy, tegoroczna wakacyjna kolekcja może nas miło zaskoczyć. Osoba prowadząca Snapchata Momio ma wielkie szczęście, podziwiając takie widoki. Co do majówki, to wczoraj miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w "zlocie rodzinnym". Resztę mojego wolnego spędzam w domu. ~mm

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada, mam nadzieję, że będzie udana, bo po ostatniej dostawie.. ugh.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmmmm ciekawe co to będzie :) może jakaś morska kolekcja cy coś takiego....snapy wyglądają ciekwie<3
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że dostawa będzię fajna i udana, bo ta teraźniejsza dostawa jest okropna i tyle :)
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo marynaska dostawa to coś o czym marzę od dłuższego czasu. Uwielbiam paski i ogólnie nadmorskie klimaty. Mam nadzieję, że to okaże się prawdą i będziemy mogli zakupić fajne ubranka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby to wynagrodziło nam tą obrzydliwą kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby to było lesze od tej 'potwornej' kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zhackowano mnie na momio.Kto mi pomoże plis.Konto Elsa Wiosna 123 zostało zhackowane :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że mój ban *nwm za co bo ja nic nie kojarzę bym złego robiła* szybko się skończy i będę mg zobaczyć *mam nadzieję że lepszą niż potworkową dostawe* dostawe.

    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń