Menu rozwijane

07 maja 2017

Kilka słów o czytelnikach naszego bloga!

Cześć wszystkim!
Z tej strony melan1e. Okres próbny już się kończy a ja ostatnio bardzo rzadko coś wstawiałam. Na zakończenie okresu próbnego przygotowałam dość sentymentalny post. Dotyczy on Was - czytelników. Z góry przepraszam jeżeli jest tu ktoś aktywny a nie został wymieniony w poście, wybrałam parę osób z ostatnich edycji brzydala lub czytelników miesiąca. Niestety nie znam Was wszystkich i to baaardzo prawdopodobne, że kogoś ominęłam. Jeżeli przejdę okres próbny a Wam spodoba się post to możecie spodziewać się kolejnej części, wtedy na pewno pojawi się reszta osób która chciałaby wziąć w tym udział. W razie czego przekażę serię komuś innemu. (:

Zadałam paru osobom - Wishy, Nula2205EwciaaQQ, = Jotek = oraz gonia315 5 pytań na temat naszego bloga.

Wywiady przeprowadziłam z dwoma czytelniczkami miesiąca - Wishy (kwiecień) oraz Nulą2205 (marzec). 
Następne były zwyciężczynie 19 edycji Tygodniowego Brzydala: = Jotek =, EwciaaQQ oraz gonia315, kolejno zajęły one 1, 2 i 3 miejsce.

• Jak trafiłaś na naszego bloga i kiedy to było?
Wishy: Było to około 2 miesiące temu, a dowiedziałam się o nim od mojej koleżanki (CrazyOlkaXD), która brała udział w brzydalu.

= Jotek =: No więc tak, przeglądałam sobie popularne hashtagi i zaciekawiło mnie o co dokładnie chodzi z #tygodniowybrzydal13, więc postanowiłam wejść i zobaczyć - tak właśnie trafiłam na wasz blog. Było to w styczniu tego roku.

EwciaaQQ: Trafiłam całkowicie przypadkiem. Przeglądając posty na momio natknęłam się na wiadomość dotyczącą tygodniowego brzydala. A kiedy to było, hmm, jak dobrze pamiętam to były początki tego bloga czyli tak sierpień, wrzesień C;

gonia315: Szczerze mówiąc to nie pamiętam kiedy to było, ale wiem, że na bloga trafiłam właśnie dzięki tygodniowemubrzydalowi, zobaczyłam post Cermeniny, w którym pisała o kolejnej części tego konkursu, postanowiłam, że wejdę, przeczytam regulamin i spróbuję swoich sił, w ten sposób zaczęłam regularnie odwiedzać bloga c:

Nula2205: Dawno... Trafiłam tam chyba dzięki brzydalowi, i już tam zostałam.

• Czy jest coś wyjątkowego w naszym blogu, co zachęca Cię do czytania go?
Wishy: Najbardziej lubię w nim to, że ma kilku redaktorów co sprawia, że jest wiele serii o różnej tematyce C: Uwielbiam też to, że bardzo często pojawiają się różne edity, które uwielbiam oglądać ^^

= Jotek =: Myślę, że jest wyjątkowy, bo nie jest nudny. Na waszym blogu jest wiele ciekawych serii i konkursów, codziennie można się trochę rozerwać i dowiedzieć się kilka przydatnych rzeczy o momio.

EwciaaQQ: Jest wiele naprawdę wiele super serii. C; Zdecydowanie najlepszą i raczej nikt nie zaprzeczy rzeczą na tym blogu jest właśnie konkurs tygodniowybrzydal. Moją ulubioną serią jest również Hot or Not. Blog ten jest naprawdę chyba jednym z najbardziej zgranych blogów, które znam i to czyni go wyjątkowym.

gonia315: Według mnie blog jest ogólnie bardzo fajny, z przyjemnością czytam różnego rodzaju posty, podoba mi się w nim również to, że na blogu panuje wspaniała atmosfera, jest śmiesznie, ciekawie i wydaje mi się, że każdy znajdzie tam coś dla siebie, coś co go zainteresuje i co sprawi, że częściej będzie tego bloga odwiedzał ^^

Nula2205: Metoda pisania i posty są wyjątkowe, oraz często są konkursy z ciekawymi nagrodami.

• Czy jest coś co z chęcią byś zmieniła?
Wishy: Hmmm.. *próbuję coś wymyślić* Dobra, nie ma niczego takiego.

= Jotek =: Nie, nic bym nie zmieniła.

EwciaaQQ: Raczej nie. Blog jest naprawdę idealny. Wiem, strasznie słodzę, ale no cóż taka prawda.

gonia315: Raczej nie.

Nula2205: Nieeee.

• Jakiego rodzaju posty najbardziej lubisz czytać? 
Wishy: Zdecydowanie edity i wywiady ^^

= Jotek =: Wszystkie posty lubię czytać, nie mam ulubionych. Zależy w jaki sposób są napisane. (:

EwciaaQQ: Chyba najbardziej interesują mnie posty typu ciekawostki, ale i posty związane z editami też lubię czytać.

gonia315: Bardzo lubię poradniki i ciekawostki, ale z chęcią biorę też udział w konkursach.

Nula2205: Najbardziej lubię edity.

• Czy Twoim zdaniem brakuje jakiejś serii bądź przydatnego postu na blogu? (przydatny post - miałam na myśli coś w rodzaju poradnika, postu który byłby przydatny dla graczy w każdym momencie lub czegokolwiek innego czego mogłoby tu brakować czytelnikom) 
Wishy: Może dodałabym post o np. robieniu hair editów, coś w stylu takiego poradnika. 

= Jotek =: Moim zdaniem niczego nie brakuje.

EwciaaQQ: Chyba nic nie brakuje C; Ostatnio pojawił się na blogu bardzo przydatny post dla początkujących graczy. chodzi mi tu o post jak nazwać swojego momio i jakie hasło wybrać. Naprawdę na blogu jest wiele przydatnych postów.

gonia315: Moim zdaniem na blogu niczego nie brakuje jest bardzo dużo serii, które są zabawne, ciekawe, często też pouczające :}

Nula2205: Nie. Jest wszystko. Nawet nagrody za poziomy, co bardzo mi się przydaje.

Profile dziewczyn:







Podsumowując post przekażę wiadomości od niektórych dziewczyn które chciały dodać pod koniec postu coś od siebie: Wishy i = Jotek = pozdrawiają wszystkich czytelników a Nula2205 pozdrawia Blacknkę i życzy Wam miłego momiowania. ❤

To byłoby na tyle, dziękuję wszystkim za przeczytanie!

Lubicie wywiady?
Chcielibyście wziąć udział w kolejnej części?
Co sądzicie o tym poście?

13 komentarzy:

  1. Z tego co widzę to dużo osób trafiło tu dzięki brzydalowi :D Ogólnie świetny post i ciszę się, że mogłam popisać :3
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa inicjatywa. Ogólnie z tego co widzę, melanie masz bardzo ciekawe posty. Miło by było, gdybyś została na blogu. ~mm

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm chciałabym wziąć udział w kolejnej części ^^
    ~Puunia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wywiady :D. Bardzo chcę wziąć udział w kolejnej części :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tak miłe przyjęcie postu, jak coś to do wszystkich chętnych napiszę po wynikach. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, bardzo ciekawy i miło było go czytać oby więcej takich :)
    ~paulanowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post c: Bardzo lubię czytać tego typu wywiady c: Bardo bym też chciała wziąć w jakimś udział ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanaaa, jaki masz nick na momio?:)

      Usuń
  8. super post C; i dziękuję za zaproszenie mnie do wywiadu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To ty Melan1e powinnaś zostać. Po raz pierwszy ktoś miał ochotę przeprowadzić że mną "wywiad"😂
    Ps. Super post

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, aż przypominają się czasy początków tego bloga. :D

    Też dołączam do grona chętnych wywiadu.
    Pejpier

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny i przydatny post :)
    chciała bym wziąć udział w kolejnej części
    ~ade

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będziesz robić kolejny to się zgłaszam ponieważ fajnie się to czyta i fajnie piszę
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń