Menu rozwijane

05 maja 2017

Nowa dostawa!

Hej! Tu Dis,
Dzisiaj z samego rana doszła nowa dostawa!
A teraz pokażę wam najpierw dla dziewczyn a potem dla chłopków (: 

Dziewczyny:


Czarna sukienka wymiata. 

Bluzki bardzo ładne i tanie. Te dla m+ podobają mi się bardziej ale to nie zmienia faktu, że wszystkie są ładne. 

Ciekawe i drogie. Nie skuszę się raczej. 

Kupiłam tylko czarne spodnie bo ee są czarne xD. Białe spodnie za szafiry podobają mi się ale wolę kupić coś lepszego w tej cenie.

Ładne i tanie. Oczywiście kupiłam, 

Jak je na początku zobaczyłam to takie "aaa muszę mieć" a teraz tak patrząc to raczej się nie skuszę. 

Ładne, tanie i takie trochę #MW

Bardzo podoba mi się tak kurteczka za szafiry. 

Ee nie skusze się.


To tyle z ubrań dla dziewczyn.
Szkoda, że nie ma limitu czasu ale miejmy nadzieję, że go później dodadzą. 


Chłopcy:

Podobne mają dziewczyny więc już znacie moje zdanie o nich. Ale zauważyłam, że u chłopców jedna kurteczka jest dla nie m+ a dla dziewczyn już jest dla m+. Ejj to smutne xD
Mam takie same zdanie jak u dziewczyn, Jeśli coś będzie podobne jak do dziewczyn to dodam ss bez komentarza.

Chciałabym też i takie dla dziewczyn.


Hmmm... ciekawe.



Fajne kombinezony.




To tyle z dostawy, Jak wam się podoba? Dla mnie jest całkiem fajna,

~Disnow Blacki 

12 komentarzy:

  1. Myślałam, że ta fostawa będzie związana z morzem itd., jednak myliłam się :/. Oceniam ją na tak 8,5/10.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu ale dla mnie ta dostawa jest taka sobie ;// szczególnie zawiodłam się na włosach ;/ może gdyby nie te metalowe części wyglądałaby lepiej C;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawiodłam się, tylko pojedyncze rzeczy mi się podobają :\\

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja prześliczna, jednakże jedynie włosy jak dla mnie mogły być lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku zastanawiałam się o czym jest ta dostawa, metalowe części, włosy, które kojarzą mi się z ninja... zabawne! Nic nie kupiłam oprócz sukienki i przypadkowo okularów, za co jestem na siebie strasznie zła, bo daję głowę, ze na następnej dostawie będą włosy za diamenty, a ja nie mam pieniędzy. No cóż, czasem się zdarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zauważyłam tą czarną sukienkę to myślałam że kolekcja będzie prześliczna.
    Okazuję się że tylko pojedyńcze rzeczy są ładne. Włosy to porażka ocena dostawy 3/10.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałem się bardzo w męskich włosach. Są po prostu świetne, cena nie najgorsza. W dostawie najgorzej wypadają okulary, spodnie za szafiry i buty. Kupiłem włosy i czarny kombinezon. Na więcej nie stać mnie zbytnio - takie uroki pierwszych lvl. ~mm

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko czarna sukienka i płaszczyk za 3 szafiry są ładne reszta ciuchów jest po prodtu brzydka. Mam wrażenie że każda kolejna dostawa to coraz brzydsze ciuchy i moim zdaniem w ogóle sie nad nimi nie starają tylko robią to na odpierdol tyloo po to żeby coś było. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko sukienkę kupiłam. Może kupię jeszcze buty, ale nie jestem pewna. Ta dostawa jest tylko trochę lepsza od tamtej

    OdpowiedzUsuń
  10. No i jestem zawiedziona :<
    Kupiłam tylko rękawiczki i czarne spodnie,sukienka raczej jeszcze się pojawi w garderobie.
    W sumie to jeszcze kurta za szafiry jest fajna,ale jej nie posiądę,ostatnio jestem troszkę oszczędna jeśli chodzi o ten..nominał(?).
    No cóż,nadal czekam na dostawę,którą będę zadowolona,ale z tego co widzę-proszę o zbyt wiele.
    ~Ilthy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie dostawa mi się nie podoba, ale niektóre rzeczy są naprawdę ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem co powiedzieć ,moim zdaniem jest brzydka
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń