Menu rozwijane

12 maja 2017

Nowa dostawa!

Hej! Tu Dis.
Do sklepu doszła nowa dostawa! Niestety jak na razie nie ma limitu czasu co mnie smuci.  Właśnie dodali limit czasu (: Dis się cieszy haha.
Wracając. Najpierw pokażę wam dostawę damską a potem męską.
Zaczynajmy!

...

Na początku mamy taką oto sukienkę. Jest okej ale nie kupię jej ze względu na cenę.
Bardzo podobają mi się bluzki dla dziewczyn za diamenty. Nie wiem, który kolor jest lepszy. Ale jako iż nie mam m+ to skuszę się na czarną. 

Czy ja śnię? Pięknnnne *^*
E? 
Buty za m+ bardziej mi się podobają ale buty dla nie m+ nie są złe. Kupię je na pewno ponieważ lubię takie buty. Choć jakby ta poświata była różowa lub niebieska bardziej by mi się podobały. 
Bardzo mi się to wszystko podoba. Cena jest okej jeśli chodzi o te miśkowe nauszniki. Nad kapeluszem się jeszcze zastanowię bo podoba mi się ale cena już nie bardzo. 

Bardzo ładne włosy tylko dlaczego znowu za szafiry? Jest to nie fair w związku z graczami, który nie mogą sobie kupić szafirów :/ Ale tak czy inaczej planuję zakup tylko hmm jaki kolor? 
Skromny, fajny i tani. Czego chcieć więcej?
Ta maska będzie hitem dostawy. 
Nie podoba mi się to. Dziwne ale może kupię ten za m+ jak je kupię.

...

U chłopaków nie będę komentować ponieważ ubrania są praktycznie takie same. Włosy są inne oczywiście i jak dla mnie są takie "normalne", podobają mi się. 


Na męskim koncie nie mam niestety odblokowanych szalików ale pewnie są takie same jak u dziewczyn. 

...


10 komentarzy:

  1. Ta dostawa jest wynagradzająca za tamte dwie które były bebe. Wydałam coś około 2000 diamentów na tą dostawę, bo jest po prostu piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam troche ciuchów ale te ciuchy są bardzo słabe i jest ich za mało

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tą dostawę <3 tak przeczuwałam już po zapowiedziach, że ta dostawa będzie śliczna.. jak dis napisała maska jest hitem dostawy <3 Włosy ahh w końcu się doczekałam jakiś ładnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Momio mam mały hejt... Odgapili dostawę, która była niedawno na MSP. Chodzi mi o te szaliki(?).

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka spoko, jednak cena mogła być lepsza. Najbardziej z bluzek podoba mi się ta za M+. Spódniczka różowa jest ładniejsza od niebieskiej. Spodnie nie są spodniami ;-;. Buty... Nie lubię takich świecących elementów. Raczej się nie skuszę :/. Kapelusz mi się najbardziej podoba, nauszniki już nie tak bardzo. Włoski *^*, ale cena jest brzydka :(. Plecaczek jest już w mojej szafie ^^. Na Momio nie lubię zakrywać twarzy... Zastanowię się nad zakupem chokero-kokardki, choć nie przepadam za chokerami :/. Szaliki takie jak na MSP... Na pewno je kupię ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda to nie są moje klimaty, ale sporo rzeczy jest ładnych. Podoba mi się, że momio trochę przemyślało sprawę i dodają rzeczy zwykłe w jakiś normalnych kolorach, a nie kiczowatych, nie pasujących jak to było wcześniej. Momio teraz ma odemnie plusa. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, że dodawanie kolejnych włosów za szafiry jest niesprawiedliwe. Mimo wszystko dostawa jest ładna, lecz ja planuję kupić tylko spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta dostawa specjalnie kupiłam sobie momio plus bo chciałam mieć te włoski i ten kapelusik!!!!!!!!!!!!!! Naprawdę jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co komentujesz stary post? Nawet podpisu nie ma...

      Usuń
  9. Styl Kawaii to mój styl uwielbiam Japonię i się cieszę że coś takiego pojawiło się na momio.Wydałam na tą dostawę 4tyś diamentów i 12 szafirów .
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń