Menu rozwijane

17 maja 2017

Wczorajsza może zapowiedź ze Snapa!


Lepiej późno niż wcale. Wczoraj Momio na swoim Snapie opublikowało zdjęcie przedstawiające edit użytkowniczki QIANG AI, której Insta znajdziecie tutaj. Włosy są okej, niby nic kreatywnego, ale wyglądają dosyć ładnie. Powiedzmy, że to zapowiedź, choć mam pewne wątpliwości. Snap został dodany wczoraj, pewnie większość osób myślała, iż będzie to prezent za paczki, a tak nie jest.


Oryginał:

Co myślicie?
Chcielibyście takie włosy?

8 komentarzy:

  1. Znowu jakieś łatwe połączenie włosów. Ja bym ich nie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładne, ale nie kupiłabym ich xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Są ładne, ale lepsze edity widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm no nawet chętnie bym je nosiła do niektórych stylizacji c: Bym kupiła za cenę 1200 Diax

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam już ten snap od momio. Edit jest mega prosty, ale urzeka <3 ciekawi mnie tylko kiedy pojawią się te włosy na momio C;

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę ,on jest ładny ale w paczce bym tego nie kupiła...Więc mam nadzieję że będzie w dostawie czy w czymś takim :D
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm.. włosy są ładne i nie mam nic do zarzucenia, ale gdyby były w sprzedaży w sklepie a nie w paczkach.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń