Menu rozwijane

09 maja 2017

Nabory -ankieta


Cześć, wczoraj jak zapewne wiecie skończyły się nabory. Z tego powodu dziś przychodzę do Was z ankietą. Zajacowa w ciągu 2 tygodni napisała jakieś dwa posty, więc niestety próbnego zaliczyć nie mogę. Kozlix zrezygnowała.

Ankieta to ankieta, ale również interesują mnie Wasze komentarze. Nacisnąć 'tak' albo 'nie' jest bardzo łatwo, ale uzasadnić 'dlaczego' już niekoniecznie. 

Głosowanie zakończy się w czwartek o godzinie 15.


Ankietę dostarczyły profilki.pl

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Czy na tel. znowu coś nie działa? Widzę,że 4 osoby już zagłosowały, więc powinno być okej :d

      Usuń
    2. Już wiem, trzeba odświeżyć stronę z dwa razy. Najlepiej nie w poście, ale jako blog. Przed chwilą mi zniknęła, odświeżyłam i jest

      Usuń
    3. Cer, odświeżyłam z 6 razy i dalej brak ankiety

      Usuń
    4. W takim razie zostają komentarze dla osób,które nie widzą ankiety):

      Usuń
  2. yy czm nie ma kozlix w głosowaniu? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ankiety, ale według mnie powinna zostać Melan1e, bo się naprawdę stara

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ankietę, bo jestem na komputerze. Niestety Wasz blog na telefonie nie za bardzo mi działa, więc muszę odpalać staruszka sprzed kilku lat hihi. Jak dla mnie to powinna zostać melan1e i xwitekxxx. Tak też zagłosowałam, lecz nie będę ''strajkować'', jeśli dostaną się też inni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam, ale wyskoczył mi błąd :c.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem powinny zostać melan1e i xwitekxxx.

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosowałam C; wszystkie dziewczyny są super. powodzenia życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie osoby bardzo fajnie i ciekawie piszą lecz jak miałaby zostać jedna osoba wybrałbym amel-chan ♡
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam że wszystkie nowe redaktorki powinny zostać na blogu ponieważ w każdym z ich postów pisały nowe tematy odpowiadać których wczęściej nikt nie miał pojęcia :) Ich posty są bardzo ciekawe i z chęcią się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie dziewczyny które dostały ode mnie tak powinny zostać bo mają super extra serie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam że Amel-Chan nie powinna być tu adm. Nie wstydzę się pisać tego, bo już lepiej napisać z konta google niż z anonima. Po prostu na blogu momio jest super też twierdziła że będzie cały czas dodawać posty, potem? Potem to posty pojawiały się 1 raz na miesiąc. Na chacie administratorek ciągle jest aktywna a żeby dodać post to nie łaska.
    *Już widzę mase hejtów*
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem czy do końca sie nadaje, dzięki za opinie c;

      Usuń
  12. Ja najbardziej kibicuję amel-chan. Jest to moja przyjaciółka dlatego też jej kibicuję XDD, ale wiem, że Amelka pisze świetnie! Rysuje tez przeslicznie ale tutaj raczej chodzi o posty itp. Z resztą Ami też pisze na blogu, ma swój blog. Moim zdaniem amel-chan świetnie się nadaje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponieważ wyświetla mi się błąd wysyłania ankiety piszę w komentarzu. Sądzę, że powinna zostać xwitexxx i amel-chan. Sądzę, że dobrze sobie radzą. Co do pozostałych, też są dobre, ale czy zostaną, to nie moja decyzja xD. Podpisano, -MIQKA- (nick na momio);

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, napisałam dwa posty, bo po tygodniu zauważyłam, że tak naprawdę się nie nadaję. Chciałam wejść na momio i napisać, że rezygnuję, ale nie miałam internetu. Tak więc przepraszam, nie zastanawiałam się nad moimi możliwościami.
    Osobiście najbardziej kibicuję amel-chan
    ~zajacowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że chociaż tyle osób ma dalej szanse i mam nadzieję że zostaną .
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń