Menu rozwijane

15 maja 2017

Podsumowanie Tygodnia #11 - KONIEC?

Hej!
Dzisiaj mamy już 11 tydzień od kiedy trwa moja ulubiona seria. 
No właśnie, MOJA ulubiona seria. Zauważyłam, że ostatnio słabo z aktywnością pod podsumowaniem, a pod #CTygodnia praktycznie nie mam z czego wybierać. Tym sposobem przyszykowałam 3 opcje. Może powinnam zrobić ankietę, ale chyba wolę ludzi, którzy piszą komentarze i uzasadniją wypowiedzi. Oto moje 3 pomysły ja dalsze losy tej serii:

A) Kontynuujemy serię, a od wakacji - małe ulepszenia!
B) Na razie mała przerwa z serią, reaktywujemy od wakacji.
C) Koniec z serią, skupiam się na Jak nie grać w Momio, poradniku do Gimpa i CZYMŚ JESZCZE

Dajcie znać co uważacie w komentarzu, a tym czasem przejdźmy już do standardowych kategorii w podsumowaniu!

Looki


Kawaii(?)
 
Dostawa urocza, look raczej nie. Nie chciałam roboć kolejnej oklepane wersji używając wszysctkich ubrań ze sklepu. Spojlerowo pojawiły sie tu super drogie buty i kurtka z prezentów.

Momio Plus
 
Bardzo podoba mi się ta koszulka i cieszę się, że to właśnie ona pojawiła się jako prezent. Ostatnio mam słabość do czarno-białych looków, mam nadziję, że to dla was nie problem.


Co nowego na Momio?
-Małe głosowanie i nowa ekipa Bloga :)
-Wyniki Brzydala
-Kawaii Dostawa
-Eurowizja
 (W sumie nie dotyczy to bezpośrednio Momio, ale sporo się o niej mówiło)
*Bułgaria moją miłością* 

Tematyczna Ciekawostka
A tutaj coś o Eurowizji, czyli jeśli jesteście Jukim, to nie musicie czytać, bo pewnie wiecie.
  • Najwięcej punktów w sumie zdobył Alexander Rybak w 2009 roku – 387 (w barwach Norwegii). W 2012 roku Loreen zdobyła ich 372 i nie udało się pobić jej tego rekordu Rybak. Pobiła inny rekord Rybaka.
  • Euphoria Loreen (Szwecja) otrzymała najwięcej „dwunastek” od innych krajów – aż osiemnaście z 41 głosujących krajów. (Rybak otrzymał ich szesnaście).
  • Fairytale Alexandra Rybaka dzierży również rekord największej różnicy między miejscem pierwszym, a drugim – aż o 169 punktów.
  • Najmniejsza liczba punktów, która wystarczyła na wygranie to 18 – w 1969 roku cztery kraje – Hiszpania, Wielka Brytania, Holandia i Francja – tyle otrzymały i wygrały konkurs. Nie było jeszcze wtedy procedury rozbijania remisów.
  • Najmniejsza różnica między miejscem pierwszym, a drugim wynosi… zero. W 1991 roku Szwecja i Francja otrzymały tyle samo punktów. Kraje dostały tyle samo „dwunastek”, ale Szwecja otrzymała więcej „dziesiątek” i ustanowiono ją zwycięzcą. Jednak różnica między pierwszym, a drugim miejsce wynosiła zero punktów. :)

Czytelnik Tygodnia

A czytelniczką tygodnia zostaje:

Nula!
 

Nulę wszyscy znamy i kochamy, a oto jej śliczny obrazek.

Nie zapomnijcie napisać komentarza w związku z moją małą "ankietą" :)

13 komentarzy:

  1. ojoj wiesz co chyba odpowiedź A będzie najlepsza, ale odpowiedź B nie jest wcale zła no wiesz odpoczęła byś sobie i może jeszcze lepsze pomysły na tą serie byś wymyśliła C; no cóż zobaczy się co inni napiszą w kom bo ja za bardzo nie umiem doradzić..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Naho! Moim zdanien chyba najlepszą możliwością będzie ta ostatnia, poniekąd widać, że ta seria stanowi u ciebie "piąte koło u wozu". Pozatym tak naprawdę (przynajmiej dla mnie) niczego ciekawego nie wnosi. Więcej czasu powinnaś poświęć na "Jak nie grać w momio" czy też Gimpa. Przynajmniej te wcześniej wymienione serie będą ciekawsze dla większego grona odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  3. JA CHCEM OPCJĘ A, BO LUBIĘ TĄ SERIĘ I ZOSTAWANIE CZYTELNIKIEM TYGODNIA TEŻ

    OdpowiedzUsuń
  4. WYBIERAM OPCJE A! OK?
    Ta serio jest mega. Zainspirowałaś mnie jednym z looków i jestem Ci wdzięczna
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham serię, więc jestem na opcją A (już lecę zrobić coś na #CTygonia)
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  6. Definitywnie A. To moja ulubiona seria na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za A. Chociaż nic nie wysyłam, bo po prostu nie mam co. Wierszyków układać nie umiem, hair editów też nie, z rysunkami istna masakra... ale jestem i będę za A!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zdecydowanie wybieram odpowiedz a) Uwielbiam podsumowania czytelnik tygodnia prezenty te Looki awwww *^*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego ty nam to robisz seria jest cudowna i ciekawa ,piękne looki po co z tego rezygnować (?) więc ja wybieram odpowiedź A !
    i mam nadzieję że wygramy.
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń