Menu rozwijane

19 maja 2017

Nowa dostawa - Lisa i Lena podbijają Momio

Dzisiaj na Momio zawitała kolejna dostawa.
Z przykrością stwierdzam, że nie zdążyłam kupić wszystkiego z poprzedniej, ale na pocieszenie zawsze można stwierdzić, ze mam więcej szafirów na obecną. 
A szafiry będą potrzebne, gdyż możemy za nie kupić naprawdę sporo ładnych rzeczy.

Tematyka dostawy to Lisa i Lena.
 

Nie tak dawno podbiły Momio, a teraz doczekały się własnej dostawy. Na mój rozum oznacza to dużo sportowych i trochę "Tumblr" ciuszków.
 (czyli coś dla Jukiego)
Nie przedłużajmy i zobaczmy rzeczy!

 
Jestem zauroczona koszulką za 2 szafiry. 
Róźowa bluza też wygląda świetnie, chociaż osobiście wolę niebieską, do której zaraz przejdziemy. 
T-Shirt "Team Lisa" jest dość zwyczajny, natomiast jeśli ktoś jest jej fanem, to proszę bardzo.

 
A tutaj moja ukochana niebieska bluza i... Koszulka z pizzą! A właściwie połową pizzy w dodatku w kształcie serca. Pozostaje wystroić się w nie ze swoją przyjaciółką. (Jacyś chętni na pizzową przyjaźń?)

 
A tutaj znane nam już motywy. Korzystając z kawałka miejsca na moje przemyślenia napiszę, że bardzo podobają mi się dostawy typowo związane z jakąś osobą. Jestem świadoma, że nie ma ciliczyć na dostawę OW czy 30STM, ale doczakałam się na Momio kilku moich idoli jak TOP czy Kristian Kostov (Tu niestety dyskryminacja dziewczyn)

 
Pierwsze co przychodzi na myśl, gdy ktoś rzuci hasło "Tumblerowe spodnie". Ogólnie są całkiem ładne i co najważniejsze UNIWERSALNE, co bardzo podobało mi się w dostawie ze Skam. 

 
Białych butów i czarnych sukienek w mojej szafie nigdy za wiele...

 
Tutaj małe rozczarowanie bo czapki są nie za bardzo w moim stylu. Być może skuszę się na wersję M+ w ramach "przydasia", ale nie liczyłabym na nic więcej.

 
Koczki. Może ciut za duże, ale mają swój urok i przede wszystkim dobrą cenę. Wersja blond jest moimzdaniem strasznie żółta, ale zastanawiam się wciąż nad pozostałymi wersjami kolorystycznymi. Jeśli chcecie możecie doradzić mi w komentarzu

 
O jejku ;-; Aparaty na zęby mnie ostatnio prześladują.
 Trzeba przyznać, że te usta mają swój urok, ale raczej niespodziewałabym się ich w mojej szafie. Co innego natomiast z drugą szminką, która ma lrześliczny kolor.

 
Worki jak worki. Bardziej podoba mi się różowa wersja. Pasuje do bluzy, niestety tylko tej różowej, chyba że tworzymy jakąś różowo-niebieską stylizację.

 
Jeśli chodzi o kurteczki za 500 diamentów, to jestem przekonana, że widziałam już kiedyś coś podobnego. Jestem za to bardzo zakochana w kurtce za szafiry. Wyczuwam kolejny Must Have i to taki na dłużej.

 
Ładny makijaż w dobrej cenie. Czego chcieć więcej od życia? Dawno nie było bardziej codziennych makijaży, także jestem zadowolona.

 
I tutaj moja ulubiona część dostawy, czyli soczewki. Oba wariantu są prześliczne. Dawno żadnych soczewek nie było, ale gdy już powróciły to w świetnym stylu. Momio - dziękujemy ci!

To by było na tyle jeśli chodzi o dostawę.
Co zakupiliście?
Lubicie Lisę i Lenę?

10 komentarzy:

  1. ehh jestem zawiedziona z włosów ;/ ale co najważniejsze w końcu są jakieś soczewki w sklepie <3 zakochałam się w tych całych niebieskich są mega *^* no i ten makijaż cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie nasze ukochane soczewki ♡♡ Cała dostawa mi się bardzo podoba, a najbardziej chyba białe spodnie. Tak jak ty nie umiem się zdecydować na włosy.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM JĄ!!! Kupię chyba WSZYSTKO!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam osobiście się włosy niezbyt podobają zatem raczej się nie skuszę na ich kupno, za to cieszy mnie fakt dużej ilości niebieskiego w tej kolekcji <3
    Oraz te mega prześliczne soczewki!
    Kolekcja nie najgorsza, jednak spodziewałam się czegoś innego ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja tam widziałam "TOP" ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja kochać Twenty One Pilots ♥♥( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie jestem zadowolona z tego ciasnego koczka i z tych pierwszych soczewek. Szczerze to boję się ich bo przypominają mi takiego zwierzaczka, którego miałam w dzieciństwie i miał wyłupiaste oczy i też był niebieski! XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ciuchy jedne z najlepszych w jakich uczestniczyłam na Momio.
    Bardzo podobają mi się soczewki te kolory i wgl. Te drugie wydają mi się takie gumowe co jest słodkie ! Kupiłabym każdą rzecz ale, aż taka nie jestem bogata ( szkoda ).
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  8. A wstawicie na bloga rzeczy dla chłopaków?

    OdpowiedzUsuń
  9. Da dostawa jest cudowna 😍 Chciałabym ten koczek posiadać

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta dostawa jest prześliczna. Specjalnie na te okazję kupiłam sobie momio+ i zbieram szafirki na ten słodki koczek :)

    OdpowiedzUsuń