Menu rozwijane

25 maja 2017

Hot or Not #36


Wszystkie looki z #mymomiohot oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


Josefina
disnow blackiOjojoj, co to tu się podziało. Ni z gruchy, ni z pietruchy ten look. Kolory nie pasują do siebie. Złoty, biały, czarny, filetowy no i wianek w X kolorach. 2 góra 3 kolory byłyby okej. Ale oczywiście takie, które pasują do siebie. Bo ten dobór kolorów jest masakryczny. Moja ocena to NOT

Cermenina: A taka tam sympatyczna stylizacja. Na pierwszy rzut oka wszystko do siebie pasuje, ale bardziej przyglądając się, widać małe wady. Z większych 'przestępstw' tylko choker tu nie pasuje. Poza tym mam wrażenie, że złoto ze sweterka miało pasować do wianka kolorystycznie (a nie jest to taki kolor), ale koniec końców nie wygląda to źle. Z nielookowych rzeczy doczepię się do animo. Naprawdę, czasem jest lepiej schować swojego zwierzaka, ponieważ potrafi popsuć spojrzenie na całość. I tu mam problem, pomimo tego wszystkiego look ma w sobie 'to coś'. Nie mogłabym wystawić mu 'NOT'. Dlatego też, między innymi ze względu na cudowny sweterek: NOT+.


Klaudia!!
disnow blacki: Hmm... niby ładny look a jednak coś mi tu nie pasuje ale nie wiem co. 
HOT/NOT

Cermenina: Z jakiegoś powodu niezbyt wiem co mam powiedzieć. Dół jest sobie prostym dołem, góra zresztą też. Wszystko jest kolorystycznie dopasowane, przez co lekko powiewa nudą. Nie jest to bardzo oklepany schemat, więc fajniefajnie. Plusik za dobór tła. HOT/NOT


Andzello
disnow blackiZwykły, prosty, ładny look. Kolory moim zdaniem bardzo fajnie ze sobą współgrają. Tylko wianek mi z jednej strony nie pasuje, a z drugiej jest fajnym dopełnieniem. Nie jest to jakiś nadzwyczajny look więc moja ocena to HOT-

Cermenina: Zabijcie mnie, ale nie wiem czy nie dam tej stylizacji dobrą ocenę. Look jest za bardzo powtarzalny. Dół po prostu biały, góra po prostu fioletowa z wiankiem, który jako jedyny mnie tu zaskoczył. Już nie oceniając pod względem sztampowości -łańcuszek niezbyt tu pasuje, ponieważ jest złoty. Tło wygląda ładnie, gdyby nie ten wianek to superowo wpasowałoby się. Wiemwiem, pierw go chwalę, a potem narzekam. Jednak to tylko pod pryzmatem tła. HOT/NOT


Julka555
disnow blacki: Bardzo prosty, oklepany look. Nie pasuje tu kompletnie ten wianek. Dałabym coś innego na głowę. Moja ocena HOT/NOT

Cermenina: Czy mówiłam coś oklepanych rzeczach? W każdym razie, twarz okej, ale w czasie mw co druga Momio z kasą tak wyglądała. Dół typowo tumbrl i te sprawy, też łatwiutki. Animo nie taki straszny, lecz nadal jego gwiazdka psuje 'patrzenie'. Tył jest w porządku, na +. NOT+


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

7 komentarzy:

  1. Super, czekam na WIĘCEJ odsłon w szybkim czasie ;D. No i na swój look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie wyświetla się ankieta?

    Tak próbowałam odświeżać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodałam ankiety, ponieważ za często się psuje. Jak ktoś chce dać ocenki to są komentarze, z w końcu anonima można pisać

      Usuń
  3. look Josefina nie za bardzo w moim stylu.. za dużo się dzieje. Andzello Boski look *^* chyba najlepszy z tych 4 looków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy jest look Andzello

    OdpowiedzUsuń
  5. wysłałam look pod hasztagiem #mymomiohot ciekawe jak disnow oceni uuu...

    OdpowiedzUsuń