Menu rozwijane

20 maja 2017

Głosowanie!

Hejhej, przychodzę do Was dzisiaj z dość nietypową prośbą, ale to dla mnie bardzo ważne.

O co chodzi?
Eliza Rajkowska bierze udział w ogólnoświatowym konkursie charakteryzatorskim, i naprawdę potrzebuje waszej pomocy, jest aktualnie w ścisłej piątce, a pod względem głosowania druga. Jeśli wygra, otrzyma stypednium warte 17 tysięcy, kurs i pobyt w LA.
Można na nią głosować poprzez Facebooka, oddając jeden głos dziennie

link: klik

Wykonała ona pracę przedstawiającą cosplay phoenixa, stworzenia z filmu "Harry Potter"
oto jak wygląda:



Tutaj moja momiowa wersja phoenixa, która nawet mi się podoba
podziękowanie dla Jukiego, bo mnie uratował jak nie miałam takich soczewek co chciałam (:

Jak Wam się podoba look?
Zagłosujecie?

7 komentarzy:

  1. Okey , Okey wspomogę trzeba się słuchać mymomio xD
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze oddam głos C; a look jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta charakteryzacja, ale czy jest możliwość głosowania bez posiadania konta na facebooku?

    OdpowiedzUsuń