Menu rozwijane

08 maja 2017

Batalia o Edit - #04

Witam Witam!

Jest to pierwsza odsłona nowej serii!

W poprzedniej odsłonie wygrałem ja, więc Tina momoszków nie dostanie )):

O co chodzi?

W tej serii będę zapraszał momiowiczów, którzy wykonają ze mną wyzwanie.

Będziemy robić Edity z dwóch fryzur, jedną przysyłam ja drugą przysyłasz ty.

Następnie wy będziecie oceniać, który edit był lepszy, wygrana osoba dostanie trochę momoszków (oczywiście jeżeli wygra osoba inna niż ja :)).

Chcę być w serii!

By uczestniczyć w tym wyzwaniu musisz spełniać warunki.

1. Musisz umieć robić edity

2. Musisz wiedzieć co to jest szablon/siatka.

3. Musisz mieć możliwość podsyłania szablonów, siatek czy jak wy to nazywacie, na maila lub na hangouts.

4. Napisz komentarz ze swoim nickiem, wybiorę kilka osób, z którymi zrobię następne odsłony.

Oto przykładowe zgłoszenie:

Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to ...

Tyle chyba z wymagań, mogą się zmienić w dalszych odsłonach.

Lista

Na tej liście jest pokazana kolejność osób, które zaproszę do tej serii.

1. disnow blacki
2. Yookine
3. AngelllPatty
4. Madzik240
5. Kozlix
6. xwitexxx
...

Mój dzisiejszy gość to 2006mila!



Mój gość przygotował dla nas brązowe włosy prosto z sylwestra, a ja za wyzwanie dałem czerwonego kuca.

Zobaczcie co nam wyszło!

2006mila



Wyszedł mi tak, a nie inaczej, choć szczerze mówiąc myślałam, że wyjdzie ładniej. *nie patrzcie na tło*

Juki


Edit bardzo mi się podoba. Postanowiłem dać dwukolorową fryzurkę.


To już na tyle!

Nie zapomnij zagłosować w ankiecie poniżej!

Miłego Dnia!


Ankietę dostarczyły profilki.pl

19 komentarzy:

  1. A jeśli ktoś nie wie co to jest siatka lub szablon to nie może wziąć udziału taK? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noms, masz tu link do poradnika http://mrsmomio.blogspot.com/2016/12/z-pamietnika-edytora-2.html

      Usuń
    2. Dziękuję Juki jaK tylko przyjdę z dworu to idę się z tym pobawić xD (Poza tym spełniam wszystko :)

      Usuń
    3. Aha mój nick na momio to talia20

      Usuń
  2. Jezuu miałam problem z wybraniem, oby dwa supi dupi, ale oczywiście wybrałam jukiego. Co tam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wziąć udział w kolejnej części serii. Mój nick na Momio: LoveQA
    Oczywiście spełniam wszystkie warunki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym wziąć udział w kolejnej części serii :> Nick: asia 110

    OdpowiedzUsuń
  5. A co mi tam chcę wziąć udział w kolejnej części C; ogólnie śliczne te edity co zrobiliście.
    nick na momio: EwciaaQQ (zresztą i tak pewnie wiesz, że tak się nazywam na momio xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edity są ładne. Bardziej podoba mi się edit gościa, czyli 2006mila. Nie zgłaszam się, bo nie umiem xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wystąpic w następnej odsłonie. Mój nick na momio to Zoxi12 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Umiem robić edity lecz robię je na telefonie. Jak będę mieć już odpowiedni przyrząd do robienia editów na kompie to się zgłoszę.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  9. mogłabym wystąpić w następnej odsłonie? mój nick to La Ladybag (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejj Juki też chce :-(
    ~ Arab Arabek Arabunio

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej podoba się edit 2006mila :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym wziąć udział w następnej odsłonie. Mój nick na momio to Madera.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wziąć udział hihih /Pandorożcowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię robić edity ale coś czuję że nie jestem na wysokim poziomie i się do tej seri nie nadaję .
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń