Menu rozwijane

13 maja 2017

Hot or Not #35


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


Karmeleeeq
disnow blacki:
Ahh lubię jak ktoś robi look'i z ciemną karnacją, więc za to już masz plusa. Plus takie jasne kolory z ciemną karnacją wyglądają mega. Jednak nie mogę dać HOT ponieważ look nie jest jakiś mega czy coś więc...HOT- ! XD

Cermenina:
 Zamysł jest oczywiście cudowny. Stylizacja jest prosta, ale bardzo ładnie podkreśla to co miało być podkreślone, czyli twarz. Zmieniłabym tu tło, ponieważ ciężko jest dokładnie się przyjrzeć stylizacji, choć jest dosyć interesujące w tym zestawieniu. Nie jest to dzieło na najwyższą ocenę, ale z chęcią wystawię HOT-.


EwciaaQQ
disnow blacki:
Wszystko jest do siebie dopasowane. Mam taką samą opinię jak Cer v Nie będę się powtarzać (: HOT-

Cermenina
Aa, jak ja nie lubię full kałai looków, ale tutaj muszę bardzo pochwalić twórcę. Wszystko w stylizacji ma jakieś odniesienie do siebie. Całość podkreślają oczy w lekko wybijającym się kolorze. Mogłabym doczepiać się tej gwiazdki przy animo, ale już taka nie będę. Długo się zastanawiałam nad końcową oceną, ponieważ całość jest naprawdę ładna, lecz przy tym dosyć mocno utarta. 'Kto nie ryzykuje ten nie je' HOT-

Azura
disnow blacki:
Look z dostawy MW. Widziałam takich look'ów strasznie dużo. Look jest po prostu za prosty. NOT+

Cermenina:
 Nie, nie i jeszcze raz nie. Zarządzam automatyczne NOT dla osób, które robią całość z jednej dostawy.

Patsonek
disnow blacki:
Ah powiało mi nudą. Widziałam takich look'ów za dużo aby dać dobrą ocenę. NOT+

Cermenina:
 Basic jakich nie mało. Do tego niestety dochodzi nie za dobrze dopasowane tło i animo. NOT+


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

5 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba look Karmeleeeq.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy look jest naj, ale inne też są ok

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 look jest w moim stylu. Jest przepiękny ♥
    ~paulanowa

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu się doczekałam, aż ocenicie mój look. Dziękuję za ocenkę HOT- C; myślałam, że będzie gorzej xD look karmel wymiataaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Karmel piękny murzyn z białym lookiem! Czego można chcieć więcej ? ja nie wiem . Ewci look jest też Piękny ale to nie murzyn xD
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń