Menu rozwijane

10 maja 2017

Tygodniowy Brzydal #20 -Wyniki


Niektóre wyróżnienia zostaną tak jak ostatnio jeszcze dopisane. Zaczynamy od nich:

!Wyróżnienia są rozdawane przez osoby, które je sponsorują, nie przez blog!

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci prezentu za 400 diamentów wędruje do:
bikitna

Dod. nagroda od użytkowniczki edemona1 w postaci prezentu za 400 diamentów wędruje do:
White

Dod. nagroda od użytkowniczki paulinaxi 9 w postaci prezentu za diamenty (nie m+) wędruje do:
Dominika09099

Dod. nagroda od użytkowniczki Liwiunia w postaci momo jednorożca i serca wędruje do:
pusheenTHEcat

Dod. nagroda od użytkowniczki Tina 1278 w postaci momo od jednorożca w dół wędruje do:
EmoKicia

Dod. nagroda od użytkowniczki Tina 1278 w postaci prezentu do 1000 diamentów wędruje do:
Szalona025

Dod. nagroda od użytkowniczki Sasza123123 w postaci prezentu za diamenty (nie m+) wędruje do:
Dominika09099

Dod. nagroda od użytkowniczki Josefina w postaci momo jednorożca, serc i tęczy wędruje do:
VipMasterkaXx

Dod. nagroda od użytkowniczki wannella w postaci momo od jednorożca w dół wędruje do:
angelika541

Dod. nagroda od użytkowniczki wannella w postaci prezentu za diamenty wędruje do:
Zoxi12

Dod. nagroda od użytkowniczki Cat Noir w postaci momo od jednorożca w dół wędruje do:
KAJA 532

Dod. nagroda od użytkowniczki MandostyleAlex w postaci momo serc i babeczki wędruje do:
Koko05


Gratulacje!
(ps. Chcesz zostać sponsorem tak jak WikiXD2288 i inni w następnym brzydalu? Napisz do mnie (Cermenina). Jeżeli nie odpisuję, proszę upomnij się w komentarzu pod tym postem. Regulamin dla sponsorów znajdziesz tutaj.)












•••
Gratulacje!
Następny tygodniowy brzydal odbędzie się standardowo za 2 tygodnie.
Nagrody od bloga zostaną rozdane dziś. Od sponsorów- dziś, jutro, bądź zostały już rozdane. Jak napisałam wyżej, niektóre zostaną jeszcze dopisane.
 Dziękujemy za zgłoszenia i zapraszamy na następny konkurs!

24 komentarze:

  1. znowu nic


    Ale gratuluję :)

    Najwidoczniej mi tylko raz się poszczescilo
    ~CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz siódmy NIC. Raczej nie wezmę już udziału :c
    Ps. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze wygrane looki mi się nie podobają oprócz trzeciego. Jak widać looki muszę przesyłać w poniedziałek żeby mieć chociaż jeden procent na dodatkową nagrodę. :( Gratuluję zwycięzcom.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim! Mnie już po raz drugi udało się dostać dodatkową nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak szczerze mówiąc, to nie podoba mi się żaden z wygranych looków i zastanawiam się, dlaczego się tam dostały.

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, jeśli w tamtym brzydalu przed 3 miejscem był całkiem prosty look który można kupić w sklepie, a ja się strasznie staram, to chyba już nie wystartuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi 1 miejsce się zupełnie nie podoba :/ Drugie i Trzecie były śliczne, tak samo jak wyróżnienia. TO TYLKO MOJE ZDANIE.
    ~Roxsiana 02

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 miejsce jest okropne! Czy ja robię źle looki do zgłoszenia czy co? Ja uważam że mam piękne. Dopasowane do sb i wwl a wygrywa takie coś!Widzę hejty :)
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu nic?! Nick Championessa -zobaczcie- nie zakryłam prawie w całości ubrania jak wszyscy, starałam się je 'wyeksponować' ale oczywiście sponsorom bardziej podoba się, jak widać tylko odrobinę nogawki. Gdzie tu sprawiedliwość? Będę się poważnie zastanawiać, czy w następnym brzydalu wydawać kasę na masę dodatków żeby dostać te parę momo...

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Uszanujcie chociaż raz nasz wybór.

    2. Naprawdę przestańcie czepiać się sponsorów. Ludzie bezinteresownie dają Wam momo i prezenty, równie dobrze mogłoby ich nie być.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;)

    Kolejny raz nic, ale i tak będę brać udział w następnych edycjach xD

    ~PSZCZÓŁKA309

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie żaden z looków na 1, 2, 3 m. nie był ładny, wszystkie były nijakie. Jednak mogły komuś się spodobać, tylko moja opinia.
    -jeden ze sponsorów-

    OdpowiedzUsuń
  13. Przynajmniej dostałam dodatkową nagrodę <3
    Gratulacje wygranemu!
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Ci MandostyleAlex za docenienie looka <3 Pierwszy raz z 5 mi się udało :)
    ~Koko05

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brałam udział od 13 edycji i zupełnie NIC nie wygrałam

      Usuń
  15. Mam pytanie... czy mogłabym zostać sponsorem? Jeżeli tak, to szczegóły przegadamy na momio ;)
    - MaybeSally

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 miejsce jest słabe... A sponsorzy chyba nie umieją wybierać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każdy ma swój gust, mi też nie spodobała się pierwsza trójka, ale to tylko moja opinia. A druga część twojej wypowiedzi nie jest szczególnie miła. Pierwsza zresztą też.

      Usuń
  17. Płaczę że szczęścia :D Bardzo dziękuję za 2 miejsce i docenione mojego looka <3
    I teraz z zupełnie innej beczki, komentować znów znacznę częściej pod koniec maja bo teraz sprawdziany, konkursy itp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pierwsze miejsce jest takie, no jakby to powiedzieć, zbyt proste. Ubrania nie były dopasowane do kombinezonu. Ja kupuje te ubrania do brzydala i wydaje swoje zaoszczędzone diamenty, bo w sklepie nie ma prawie nic co można dopasować do akurat tej rzeczy, więc kupuje bo mam w szafie rzeczy które bardziej pasują. Biorę udział od nwm kiedy i tylko raz miałam nagrodę dodatkową. Staram się dopasowywać kolory, wstawiać ładne tło, a tu nic ;-; chyba przestanę brać udział w brzydalu :/

    OdpowiedzUsuń
  19. W końcu udało się i mi nie mogę wciąż w to uwierzyć szkoda że jeszcze nie ma tutaj mojej stylizacji ale , wciąż czekam mam nadzieję że Cer szybko ją doda wgl. Nie które stroje nie podobają mi się ale nie będę mówić które bo na pewno każdy się starał <3.
    Gratulację dla każdego
    Jeśli wam się nie udało nie martwcie się ;)
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń