Menu rozwijane

03 maja 2017

W poszukiwaniu!

Hej! Tu Dis.
Znowu zaniedbała serię. Eh.
Ale postaram się to naprawić! 
Nie przedłużając! Zaczynajmy!



Taka tam sukienka z mojej szafy. Bardzo mi się podoba i wiem, że dość dużo osób chce ją znowu na momio. Hmm.. Jakby była w innych kolorach to czemu nie! Jak dla mnie byłoby super :p

Ano dzisiaj będzie takie #MW z mojej szafy haha. Wiem, że pragniecie te buty okej. Ponownie, jakby była nowa kolorystyka to bym brała! Ale cena też by musiałaby być jakaś NORMALNA a nie taka jaka jest teraz w sklepie ;) Momio szaleje... 

A tu macie już wgl.  wypasione #MW xD. Ahh te MW robione w paincie bo gimpa nie miałam haha. Nawet nie wiecie ile tych rzeczy wszystkich szukałam! Ale było warto. 


To tyle na dziś!

~Disnow Blacki 

12 komentarzy:

  1. Wszystkie te ciuchy chcem XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to czerwone "kimono" czy co to tam jest i białą bluzkę "Happy Camper" B)
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhhh... Jak ja bym chciała te rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy chcę, są piękne <3 :c
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą sukieneczkę którą pokazałaś na początku i kilka rzeczy z editu♡
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Disuś, nie rozpisałaś się za bardzo. Nie mam za bardzo czego skomentować. Ubrania są ładne, choć mnie jako kęskiego użytkownika mało "dotyczą" (?) Może jakieś MW dla chłopców? ~mm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozpisałam się bo co mam pisać o sukience i butach? Nie będę zanudzać czytelników. Męskie #MW będzie, spokojnie. Jakiś czas temu już był ;) Ale postaram się coś poszukać fajnego.

      Usuń
  7. Jak zawsze nic nie mam bo jak ? jak się gra w momio od nie dawna dużo rzeczy mnie omineło.Ale cieszę się że mamy od tego MostWanted.

    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  8. mam sukienkę i butki ^-^
    ~paulanowa

    OdpowiedzUsuń