Menu rozwijane

05 maja 2017

Prezent za pakiet.


Dzisiaj jak już widzicie doszła dość niecodzienna dostawa bo z Met Gali! <3
Wiec coś ciekawego musiało pojawić się w paczkach.


Włosy dla dziewcząt są przeurocze.
Delikatne a zarazem mają swój charakter.
Podoba mi się, że dali naturalny kolor,
 aczkolwiek w różu czy błękicie wyglądałyby równie ciekawie.

Niestety na włosach dla chłopców jak zwykle się zawiodłam.
Wszystkie one wyglądają tak samo i trochę szkoda kupować paczkę dla nich.
Mogliby chociaż teraz poeksperymentować i dać mu tz. samuraja.
Przynajmniej tematyka paczki byłaby do siebie zbliżona.


Jak wam się podoba zestaw z paczek?
Zamierzacie kupić?

10 komentarzy:

  1. Bardziej mi sie chyba podobają te dla chłopców :/ ~msp1592

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koczki czy coś na włosach dziewczyn są... (brak słów). Nie skuszę się na zakup paczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. noo powiem, że naprawdę te włosy mnie urzekły <33 są takie ślicznie C: może właśnie gdyby były w innych kolorach (tak jak pisze koz) np. róż, błękit to były by jeszcze ciekawsze C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale włosy dla chłopaków są zawsze urocze *^* te dla dziewczyn niezbyt mi się podobają, szkoda, że w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy są bardzo ładne ♡ Nie skuszę się na paczkę ponieważ muszę przedłużyć sobie momio plus.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupuję paczek, a biorąc pod uwagę męskie wersje - nie mam czego żałować. Wszystkie fryzury są przekombinowane lub takie zwykłe. Nic po prostu ładnego i godnego tych 11 złotych. ~mm

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dla dziewczyn są spoczi, ale bywało lepiej. To łączenie rozpuszczonych włosów z kołami: blee

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryzura męska mnie nie urzekła-zbyt normalna.
    Jednak ta druga podoba mi się,ale nie skuszę się na zakup paczki-Nigdy jej nie kupuję,najwyżej pakiet Momio+.
    ~Ilthy

    OdpowiedzUsuń
  9. (brak mi słów na te dwie fryzury)
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń