Menu rozwijane

28 maja 2017

Ulubieńcy #7 -Gościnnie xTofinka

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio! 

Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
•••
disnow blacki
Moimi ulubieńcami są rzeczy, których nie mam w szafie. Czyli włosy i okulary. Pomimo tego zrobiłam look w szafie. Wybrałam sukienkę ponieważ jest mega. Też w sumie jest moim ulubieńcem. Jako iż nie mam m+ kupiłam tą ładniejszą białą wersję. 

xTofinka
Moim ulubieńcem jest ta śliczna kurteczka. Pasuje do wielu czarno-zielonych look'ów. Gdy ją zobaczyłam zaczęłam piszczeć, ponieważ na taką kurteczkę liczyłam oraz można się z nią bawić. 

Cermenina
Nowa dostawa jest strasznie nudna. Okulary, które są moim ulubieńcem jako jedyne zwróciły moją uwagę. Look sam w sobie przywodzi mi na myśl jakiegoś szejko-kozaka. Jak zwykle niezbyt narzekam, jestem zadowolona.



•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

13 komentarzy:

  1. Moim ulubionym lookiem z tej części jest look Cer. Wiedziałam, że wybierze te okulary. "Szejko-kozak" świetnie pasuje do tej dostawy XD I przy okazji, wie ktoś kiedy można było nabyć ten mejkap z looka Dis?

    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zgłaszam się do kolejnych części ^^
      ~Yookine

      Usuń
  2. Mój nick- haniacho2
    JA CE WZIONĆ UDZIAŁ(ORTO SPESZYL)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie trochę śmieszy to, że dis ubrała spodnie do sukienki xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała sukienka też jest moim ulubieńcem. ZGŁASZAM SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  5. moim ulubieńcem hmmm ciężko powiedzieć, ale chyba włosy i sukienka c; zgłaszam się do kolejnej części!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubieńcem jest ta kurteczka, bardzo mi się podoba.
    Zgłaszam się do kolejnej części ;)
    Mój nick na momio to paulanowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, nick EmoKicia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram wybór disnow, ta sukienka jest po prostu prześliczna. Disnow idealnie oddała jej całe piękno na swoim looku i to on podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam plecak z tej dostawy, bo jest dość uniwersalny. A tak swoją drogą, to zgłaszam się do części o prezentach. Mój nick na Momio to Ivini

    OdpowiedzUsuń
  10. o i ja zgłaszam się do części o prezentach

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie :) Zgłaszam się do kolejnej części.
    ~LoveQA

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do kolejnej części :)

    OdpowiedzUsuń