Menu rozwijane

05 sierpnia 2017

Rekordy Polskiego momio! (3)

Hej, tu xwitexxx i oto przed Wami, panie i panowie, następna część tej jakże świetnej serii. Przyznam, że długo nie miałam pomysłu na rekordy, (długo to mało powiedziane, z miesiąc) ale postarałam się coś wymyślić.

Zacznijmy od...

Osoba z największą ilością znajomych - jak na chwilę obecną, jest to EwciaaQQ. Niedawno przekroczyła ilość sześciu tysięcy znajomych (!) i ta liczba ciągle wzrasta. Tu jej profil, z aktualną liczbą znajomych:

Edit: Tak właściwie, to miejsce by zajął Tiki, ale nie liczyłam go jako momiowicza.
Ma aż przeszło 200 tysięcy znajomych





Pierwszy prezent za paczki - co ciekawe, jest to syreni strój, który przecież na Momio był całkiem niedawno, też w paczkach, z małymi poprawkami. Wtedy jednak, można było kupić tylko diamenty więc pewnie mało osób otrzymało ten komplet. Informacja o tym znajduje się na profilu Tikiego, o tutaj: 
(na zdjęciu tego nie widać, ale wiadomość zostałą opublikowana 18/6/2015)


Pierwszy zwycięzca brzydala - ten tytuł bez wątpliwości przypadł momiowiczce Szalona025, która gra do teraz, bynajmniej dzisiaj była aktywna. Pogratulujmy jej, ten konkurs teraz to legenda, haha
Tu jej look konkursowy, gdzie brzydalem był kombinezon: 


*Ponadczasowe rameczki Cermeniny <3*


Osoba, która została najwięcej razy otagowana przez Jacka/Lucasa/Emily/Tikiego - (nie liczyłam zwycięzców losowań) to nasza Kozlix! Została otagowana 2 razy przez Tikiego (za hairedit oraz za edit sukienki), raz przez Emily (zawiadomienie o tym, że jest ambasadorem) i raz przez Jacka (zawiadomienie o tym, że jest moderatorem)


Moderator o najmniejszym levelu - jest to PeachColor z Szwajcarskiego Momio, która ma zaledwie 9 poziom! To jest wyjątek, bo na ogół rekordy są z Polskiego serweru, ale uznałam, że to jest bardzo ciekawe i trzeba o tym napisać.
Informację dostałam od RosieMadu, bardzo dziękuję!



Znaliście te rekordy?
Macie pomysły na kolejne?

16 komentarzy:

  1. Nie znałam tych rekordów. Ja chyba pobiłam rekord posiadania dużej ilości tych samych animo
    ~ CrazyZuza *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. PeachColor rozwaliła mnie tym swoim levelem xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za umieszczenie mnie w tej serii c; teraz czuję się tak wyjątkowo xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie zapomniałam ,że byłam 1 zwycięzcom brzydala :D Dziękuję za wciśnięcie mnie tutaj! :) xD /Szalona025

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba nigdy nie będę w 'Rekordach polskiego momio'.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tych rekordów. (Dzięki!) Ten level PeachColor rozwala mózg xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w 100% masz rację, ja nie wiem jak ona mogła w tak krótkim czasie tak zaimponować momiowiczów!!!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super seria ^^ Jestem w tych 6 tysiącach B) xD ten level rozwala mózg xDDDDDD
    ~Lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  9. bynajmniej =/= przynajmniej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku chodziło bardziej o cos w stylu "o ile dobrze pamietam", "nie jestem pewna, ale chyba". Rzeczywiście dosc nietrafnie użyłam słowa bynajmniej, ale wiem co to znaczy i że mylenie tego z 'przynajmniej' to duży błąd.(:

      Usuń
    2. kazdy sie myli haha, wiele osob uzywa tego slowa nie wiedzac, ze bynajmniej to nie synonim przynajmniej tylko partykula wzmacniajaca dlatego zwrocilam na to uwage:)
      a co do postu to moim zdaniem jest swietny, buzka

      Usuń
  10. może najmłodszy i najstarszy moderator (chodzi oczywiście o wiek i o całe momio)? nie wiem czy da się gdzieś coś takiego znaleźć, idk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobiłam rekord EwciaQQ jakiś tydzień temu xD Może nawet dwa :d

    OdpowiedzUsuń
  13. czy będzie aktualizacja tych rekordów?

    OdpowiedzUsuń