Menu rozwijane

23 sierpnia 2017

Back to School #3

Witam!

To już trzecia odsłona naszej serii. Wciąż zaskakujecie nas coraz ciekawszymi postami. Niektóre aż kipią oryginalnością, inne są przezabawne. Dziękujemy za wszystkie prace, bo dzięki wam cała zabawa może istnieć! Wyniki konkursu jak zwykle na końcu, a teraz czas, aby ujawnić kolejne zadanie.




Cermenina
Matematyka. Nic dodać nic ująć.

Juki
Tu odpowiedź jest prosta - Matematyka. Chyba nie muszę wyjaśniać co i dlaczego : )

Naho
Ostatnim razem miałam małą rozterkę dotyczącą ulubionego przedmiotu, lecz teraz odpowiedź jest prosta.
Geografia.
Bardzo lubię pozostałe trzy przedmioty wchodzące w skład "przyrody", natomiast ta jedna dziedzina jest tak nudna i nużąca, że w stu procentach zasługuje na miano najmniej lubianej. O ile granice, czy kultura poszczególnych państw jest ciekawa, tak mam ochotę zasnąć słuchając o ukształtowaniu terenu, klimatach, czy dobrach naturalnych lub roślinności danego środowiska. Raczej wiedza nie przyda mi się w dorosłym życiu, ani nie uczyni szczęśliwszym człowiekiem.

Disnow 
W-f i matematyka. 

Wyniki poprzedniego zadania

Wyróżnienia

2006mila
Moim ulubionym przedmiotem jest język polski. Lubię go, ze względu na to, że mam dość duży talent do pisania. Moja wyobraźnia jest nieskończona, co bardzo przyczynia się do łatwej i przyjemnej pracy. Ucząca mnie nauczycielka była bardzo miła i znała się doskonale na swoim zawodzie. Genialnie prowadziła lekcje, za co wszyscy ją lubili. Przy tym polubili także jej językowe zajęcia. Moim zdaniem język polski jest jednym z ważniejszych przedmiotów, bo przecież dzięki niemu nauczyliśmy się biegle czytać oraz pisać. Ortografia nie sprawia nam problemów. Gramatyka jest opanowana. A na dodatek potrafimy tworzyć piękne wypracowania, które na pewno będą świetną pamiątką za kilka lat. Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za pierwsze miejsce w poprzednim zadaniu. Naprawdę się nie spodziewałam! (:



atta Moim ulubionym przedmiotem jest J. angielski. Dlaczego? Byłby to pewnie inny przedmiot, ale młoda jestem i idę dopiero do szóstej klasy. Jestem strasznie przywiązana do nauki tego języka. Bowiem zaczęłam się uczyć w wieku 6 lat... to już ponad 5 lat! Uczyłam się w dodatkowej szkółce oraz zajęcia prywatne. W 5 klasie miałam na siedem dni w tygodniu, miałam ok. 7 godzin nauki tego języka. Na początku nie chętnie ale w końcu przekonana! (Nie chwaląc się mam 6 z tego przedmiotu, i wam tego też życzę). Dziękuje 🇬🇧 Thank you

3 miejsce
Dominika09099
Szkoła. Niczym mała geniuszka rozdająca swą wiedzę na lewo i prawo. Ciesząca się postępami małych dzieci które były prawie tak samo mądre jak ona. Nazywała dzieci ,,elfikami'', a jej małych pomocników nauczycieli ,,elfami''. Elfowie uczyli małych elfików Coraz większej wiedzy z dnia na dzień. Następnego dnia mały elfik zadał na lekcji matematyki pytanie panu elfowi. Proszę pana elfa, a w czym nam się przyda matematyka? Możemy tylko liczyć, dzielić, mnożyć - przecież to się człowiekowi znudzi oraz namiesza mu w głowie 48+6=54 - komu to potrzebne w głowie. Cała klasa zamilkła razem z panem elfem oprócz pewnej uczennicy Zuzi. Matematyka to nie tylko dodawanie, dzielenie, i mnożenie. To też dobra zabawa i przydatna rzecz w życiu i spełnianiu marzeń. Chcesz zamieszkać w domu, a nie w bloku musisz wszystko starannie obliczyć. Tak samo jak chcesz znaleźć dobrą pracę na przykład matematyka. A jak chcesz mieć dobrą prace, dach nad głową i jedzenie musisz skończyć szkołę, a żeby to wszystko osiągnąć musisz umieć matematykę i dlatego jest przydatna ale nie tylko trudna i nudna, ale też pełna frajdy Mierzenia mrówki! To też fajna rzecz nie sądzisz albo obserwowania roślinki o ile cm. Albo mm. Się zwiększ codziennie i tygodniowo. Matematyka to mój ulubiony przedmiot bardzo go lubię, jest fajny i nic tego nie zmieni. ~Dominika09099 - 
Zuzia

2 miejsce
Yookine

Moim ulubionym przedmiotem jest umm... WF? Och zapomniałam, że bieganie to mordęga. Może angielski? Raczej nie, bo nauczyciel rozmawia tylko o polityce. A co z matematyką? Tak! To właśnie przedmiot, który uwielbiam! Miła atmosfera, pomocna ręka nauczycielki oraz gra w statki w piątki, czy to nie piękne? Codziennie mieliśmy i będziemy mieć ten przedmiot i jeszcze nikomu się nie znudził! (Nie licząc Pysi, Pysia to humanistka) Tak jak koleżanka kilka postów wcześniej opowiedziała historię o koledze robiącego dab'a przed twarzą nauczycielki, ja opowiem o "zamachu korektorem". Było to około rok temu, gdy moja koleżanka poprosiła mnie o pożyczenie tego oto urządzenia. Postanowiłam, więc baaardzo dyskretnie RZUCIĆ go do niej. Jako, iż z WF-u dobra nie jestem, trafiłam prosto w panią nauczycielkę. :') Pani wybrnęła śmiechem, natomiast lekcja toczyła się dalej. Tak to się powolnie życie toczy w naszej szkole.

1 miejsce
Pejpier
Osobiście lubię wszystkie zajęcia w szkole (wszystko prócz matmy, tak wzór skróconego mnożenia tak bardzo mi się przydaje), ale moim faworytem jest biologia. Nie koniecznie tematyka w pierwszej klasie gimnazjum; budowa roślin, grzybów czy protistów nie jest tym co by mnie interesowało, ale budowa tkanek i układów narządów, czy genetyka już jak najbardziej. Interesuje mnie to co dzieje się wokół mnie, dlaczego jest tak,a nie inaczej, jakie są przyczyny oraz skutki jakiś procesów w przyrodzie. Jest proste uzasadnienie dlaczego biologia to mój ulubiony przedmiot szkolny. Po prostu zwykła potrzeba zaspokojenia ciekawości. Dlaczego inni ludzie chorują, a inni nie? Dlaczego człowiek umiera? Dlaczego wyrzucamy zepsute pomidory? Wiem są to raczej błahe sprawy i większość zna na nie odpowiedź, ale dawno temu mając kilka lat były to dla mnie sprawy naprawdę intrygujące na które koniecznie chciałam poznać odpowiedź. 😃 Od września będę uczniem szkoły średniej i obecnie żałuję, że nie wybrałam sobie klasy z rozszerzoną biologią, ale wiecie w klasach biologicznych jest zazwyczaj rozszerzona matematyka i ten fakt skutecznie mnie zniechęcił do wyboru przykładowo biol-chema w ogólniaku. Wciąż myślę o zmianie oddziału właśnie na klasę biologiczną. Nawet nie będę się chwalić co wybrałam. xD Z tego miejsca chciałabym życzyć wszystkim przyszłym licealistom, czy uczniom szkół zawodowych aby nie rezygnowali z swoich marzeń i nie podejmowali takich wyborów, których będą żałować.


Obecna punktacja
2006mila: 5
Pejpier: 4
Yookine: 3
Sophie 16: 3
Dominika09099: 2
Madera: 2
atta: 1
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1

Swoje prace z dzisiejszym zadaniem możecie wrzucać pod hashtag #mymomiob2s do godziny 11 jutrzejszego dnia.






2 komentarze: