Menu rozwijane

21 sierpnia 2017

Back to School #1 - KONKURS!

Co prawda nie jest to najprzyjemniejsza wiadomość, ale nie ma co się oszukiwać.

Wakacje się już kończą.

Mimo wszystko, nie smućmy się nadmiernie, ponieważ
nadszedł czas na Back to School!

W zeszłorocznej zabawie udział wzięło wiele osób i seria się przyjęła, więc mamy nadzieję, że tak samo w tym roku będziemy się świetnie bawić.
Co więcej, aby trochę odświeżyć nasz powrót do szkoły, a zarazem wynagrodzić wam brak Tygodniowego Brzydala, tegoroczne Back to School będzie prowadzone w formie konkursu. Co i jak znajdziecie na końcu. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak rozpocząć i ujawnić pierwsze zadanie.




Cermenina
Szkoła =uczenie się =kujony!!! Ok, wiem, że to stereotyp, ale czy może w poście zabraknąć takiej klasyki? Moja momio wygląda trochę jakby uczyła się w jakiejś czarodziejskiej szkole. W sumie to Harry Potter w naprawdę dużym stopniu kojarzy mi się z dzisiejszym tematem. Przechodząc do stylizacji, zaczęła się od tego pięknego uśmieszku. Może i fioletowe włosy nie są kojarzone ze szkołą, ale za idealnie pasowały do tej twarzy. Ubrania jak ubrania, wyszedł mi trochę taki mundurek. Na koniec dodałam linijkę jako mały akcent.

Disnow
A więc mi szkoła kojarzy się z nie wiem czym. Chciałam zrobić look bardziej hm gimnazjalny.
Oczywiście jakże wielki "uśmiech" na twarzy pojawiający się na naszej twarzy kiedy tylko widzimy te progi szkoły. Koszula w kratę, aw kocham. Jakieś spodnie, oczywiście z dziurami bo no jak to bez. Plecak i trampeczki. Choker dla każdej tumblr girl oczywiście. Kucyk bo nie wolno mieć długich rozpuszczonych włosów. No i lekki makijać, choć w gimnazjum ludzie malują się mocniej... 

Naho
 Mój look przedstawia małego, zbuntowanego nerda. Chyba nie zaskoczę was, jeśli powiem, że najbardziej zadowolona jestem z kolorystyki. Ubrania, które wybrałam wyglądają na wygodne i sama chętnie wybrałabym się w nich do szkoły.
 (no, może poza torebką, mimo wszystko wolę plecki)
Na koniec czarne okulary, które dodają stylizacji tego szkolnego uroku.

Juki


Ja wcale nie zaspałem xD Mój look to typowa szkolna tambler gerl. Soczewki w czachy, bo inne nie pasowały. nie wiem co dalej opisać w tym looku...

Konkurs

O co chodzi?
Tak jak ostatnim razem, wasze wersje wykonanych zadań będziecie mogli wrzucić pod hashtag. W tym roku będzie to:
#mymomiob2s

Przez 15 dni trwania BtS, po każdym zadaniu, będziemy wybierać 3 osoby, które wykonały je najlepiej.

 Co to znaczy?
 Postarały się, wykazały kreatywnością, napisały dużo, z sensem, zabawnie. W Brzydalu nowi gracze mogą mieć odrobinę mniejsze szanse, natomiast tutaj szansę ma każdy - wystarczy się starać i wytrwać z nami te 15 dni.
 (Co prawda dzisiaj są looki, ale potem będzie mnóstwo zadań pisemnych :3)

Jak wygląda punktacja?
 Osoba z miejscem pierwszym dostanie 4 punkty, z drugim 3, z trzecim 2, a wyróżnienia po 1. Punkty zbieracie, przez całe Back to School. Zwycięzcą zostaje osoba, która ma ich najwięcej.

Nagrody
Dokładną pulę nagród przedstawimy następnym razem, ale możecie spodziewać się prezentów za szafiry, zdjęć na pasku bocznym, czy też wirtualnego uścisku dłoni prezesa. :)

Prace z zadaniem możecie wrzucać
 do godziny 11:00 następnego dnia!





7 komentarzy: