Menu rozwijane

30 sierpnia 2017

Back to School #10

Zadań ciąg dalszy. Nie ma teraz Naho, więc mam nadzieję, że nie zepsujemy tego wpisu. Zapraszamy do czytania!


Cermenina
Czy ktoś weźmie to na poważnie? To zadanie też jest ze zbiorów Naho, więc to nie tak, że tylko my mamy dziwne pomysły. Pozdrawiam wszystkie Mamatatacery i Bratatacery.

Disnow
Hah, a kogo obchodzą moje miłości? Dziwnie było, tyle w temacie. Mamacer i bratatacer są lepsze od szkolnych miłości, uwierzcie. 

Nah
W sumie to zadanie powstało dla śmiechu i liczymy na wasza kreatywność.

Juki


Wyniki poprzedniego zadania

3 miejsce
Dominika09099
Moja Zabawna historia ze szkoły jest taka : U nas w szkole rozdaje się owoce i warzywa . Uczniowie muszą po nie chodzić i przynosić dla swojej klasy . Pewnego dnia wypadło na mnie i moją BFF Paulą . Pani mówiła żebyśmy szybko wracały i nie biegały po korytarzu . Ja z Paulą Biegnąc po korytarzu do świetlicy. Po zabraniu owoców wyszłyśmy ze świetlicy i w drodze na schody Paula ugryzła się w język żując gumę i krzycząc z bólu dyrektor wyszedł z gabinetu i podszedł aby zobaczyć co się stało . I nagle ciężka skrzynia spada mi na buty dyrektora . Dyrektor wstrzymywał ból i mówił wracajcie na lekcje biegiem !!!! . Wzięłyśmy szybo skrzynię i ruszyłyśmy po schodach na górę całe czerwone . Na schodach ja się potykam o rozwiązane sznurowadło i Paula od razu spuszcza pi na plecy skrzynię z ciężaru bo puściłam skrzynię i się schyliłam aby zawiązać buta Paula szybkim ruchem zepchnęła mi skrzynkę z pleców . Bierzemy skrzynię i biegiem po schodach do góry i nagle dzwonek . Wszystkie dzieciaki wybiegły z klasy nie mogłyśmy się przedostać bo tak ciasno i cały czas szturchali nam skrzynkę i wypadały nam owoce które musiałyśmy zbierać . Doszłyśmy do klasy I stanęliśmy przed drzwiami klasy i położyliśmy skrzynkę na ziemię i w pod skoku przybiłyśmy piątkę , że udało się na reszcie dotrzeć do klasy ja naciskam na klamkę i drzwi zamknięte . Poszli na dwór po przecież przerwa. Wzięłyśmy w złości i nie powstrzymane od śmiechu skrzynię i schodziłyśmy na dół pomiędzy dzieciakami które wytrącały nam owoce których nie miałyśmy siły zbierać . Po zejściu na dwór dzwonek . Wyszłyśmy na dwór i ich nie ma . Wracając na górę ominęłyśmy dzieci wracające do klas biegiem na górę , biegnąc do klasy oby dwie ślizg na podłodze Niestety Sprzątaczki nie ominęłyśmy :c Wstałyśmy , pozbierałyśmy owoce i truchcikiem do klasy . Nauczycielka dała uwagę a każdy oprócz nas zjadł te owoce co miały swoją historię. A gdyby pani dała się wytłumaczyć ona i dzieciaki od nas z klasy ominęły by te owoce z historią ;D . Nie mogłyśmy przestać się śmiać a nikt nie wiedział z czego 😃 Koniec Zuzia 😃😃😃

2 miejsce
Pejpier
Gdy rozpoczęła się przerwa chłopaki wyszli na zewnątrz, jak to zwykle robią. Podczas gdy jeden w pośpiechu odrabiał lekcje, to drugi zauważył liścia na ziemi z dość przykrą niespodzianką. Chyba nie trudno się domyślić co to może być. Ten postanowił wziąć tego liścia i uderzyć go o policzek kolegi. Drugi niczego nie zauważył i kontynuował dalsze pisanie. Po chwili chłopaki wrócili do szkoły. Następnie wszyscy na korytarzu śmieją się z tego z policzkiem. Tak dalej miał tą niespodziankę na twarzy. Nie zauważył tego dopóki jakiś nauczyciel tego jemu nie uświadomił. XD Pamiętajcie lepiej róbcie pracę domową w domu, jak sama nazwa wskazuje, a nie w szkole następnego dnia, bo może mieć to przykre konsekwencje.

1 miejsce
Sophie 16
Hejka! Jak ja czekałam na tego typu zadanie... Mniejsza z tym! Moja klasa WRĘCZ słynie z takich śmieszków i heheszków, ale przygotowałam chyba na tyle śmieszne wydarzenie, że się nada. A więc tak. Moja wychowawczyni przez cały rok była troszkę drętwa (zanim rozruszaliśmy ją na zielonej szkole) i zrobiła taką małą aferkę z niczego. Przygotowała dla mojej klasy jedno pudełko ptasiego mleczka, co wychodzi około po jednym na głowę, ale mniejsza. No i schowała to ptasie mleczko do szafki w klasie matematycznej (ponieważ ona uczy matematyki i to jest nasza sala). No i pewnego pięknego dnia ktoś je zabrał. Jaką ona zrobiła aferę! Porozwieszała ogłoszenia i takie tam. Wszyscy się trochę śmiali, ale co tam. To była tylko jedna z takich sytuacji, ponieważ w naszej klasie wywołuje się duchy na przerwach, kiedy dyżuruje ZAKONNICA, wymyśla się romanse pomiędzy nauczycielami (pozdrawiam Emilkę i Zosię) itp. Miło było opowiedzieć. Dziękuję za drugie miejsce, pa!

Obecna punktacja
2006mila: 16
Sophie 16: 16
Pejpier: 15
Yookine: 13
atta: 8
Popilopipo: 6
Królik Szczepan: 5
Dominika09099: 4
Josefina: 3
Madera: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1
miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1
domi 135: 1

Prace z zadaniem możecie wrzucać na #MyMomiob2s
 do godziny 14:00 następnego dnia!

5 komentarzy: