Menu rozwijane

27 sierpnia 2017

Dostawa Barbie 2/6

Cześć!
Tu Dis.
Na momio trafiła kolejna część naszej Barbie dostawy.
Dzisiaj ceny są no nawet.

 
Tutaj mamy bluzkę za dwa szafiry. Obok dałam jej odpowiednik Barbie.
Szczerze to jakoś nie płaczę, że jest za szafiry bo najmniej ją chciałam, lecz pewnie znajdą się osoby, którzy będą bardzo zrozpaczeni. Jednak muszę przyznać, że nasza wersja jest o wiele lepsza.


Tutaj mamy spodenki, które uwielbiam. Bardzo się cieszę z ich ceny bo nie jest za duża. A cena z m+ jest to cena em "oficjalna" z serwerów gdzie jest reklama Barbie.
Bardzo podoba mi się ich krój bo nie jest taki standardowy jak dostajemy prawie zawsze.

Buty jak buty, choć te są inne niż zwykle. Kupiłam bo biorę wszystko za diamenty.
Czy wiecie, że kupując spodnie i te buty bez m+ zapłacicie tylko 650? Z m+ zapłacicie 325, więc o połowę taniej. Ale no nie płaczcie moi drodzy, 650 to nie majątek.


A tu mamy jakąś tam torebkę. Moim zdaniem nie warta tego jednego szafira.
Ogólnie odkryłam chyba ich taktykę, że dwie rzeczy za szafiry +włosy, a reszta za diamenty.
Ale jak zrobią tak, że buty i koszulka z kompletu pierwszego będą za szafiry to się chyba zabije.

Dla przypomnienia co nas jeszcze czeka:



Zapraszam również do zaproszenia mnie na Duńskim momio, moja nazwa to Disnow Blacki



~Disnow Blacki

PS. Pozdrawiam wszystkich haha

3 komentarze:

  1. Pierwsza bluzka jest lepsza w oryginalnej wersji.
    Czekam na uszy kotka, które będą pewnie za szafiry ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wpis na duńskim rządzi xD. Z części 2/6 nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń