Menu rozwijane

25 sierpnia 2017

Back to school #5

Uszanowanko!
To już piąty dzień naszej serii powrotu do szkoły! Czas płynie, a wy wciąż jesteście z nami i wytrwale wykonujecie zadania, za co jesteśmy wam niewyobrażalnie wdzięczni.

Post troszeczkę później ale dobrze, że dzisiaj! 




Cermenina
6 zdań? Halo, nie mam na co narzekać. Odkąd jestem w gimnazjum wszystko wygląda naprawdę w porządku. Podstawówki są sad, więc nie zazdroszczę zmiany w systemie edukacji. 

Disnow
A więc, moja klasa jest dość wredną klasą. Nie pałamy do siebie zbytnią sympatią. Osoby z "elity" są tylko dobrze traktowane, a reszta to popychadła. Nasza klasa nie jest zbyt aktywna. Jesteśmy takimi leniami. Naszą umiejętnością taką klasową jest taniec. Od zawsze wygrywamy różne konkursy taneczne, choć talent do tańca ma może z 5 osób. Ale udawać każdy przecież może, że coś potrafi. Czyż nie? 

Naho
Myślę, że w każdej podstawówce ludzie dzielą się na grupy. W mojej 7B możemy zidentyfikować:
- Kółko samouwielbienia (5 osób) - są to typowe Tumblerki i Musical.lerki. Trzymają się razem, lecz przy każdej możliwej okazji, każda obgaduje każdą. Co ciekawe, całą piąteczkę nie połączyło tylko zamiłowanie do wstawiania słit foci na Instagramie, lecz także zauroczenie w jednym i tym samym koledze. Ich problem polega na tym, że jeśli któraś faktycznie zaczęłaby z nim chodzić, reszta odwróciałaby się od niej i zostałaby takim Forever Alone (ale z chłopakiem)
-Kółko "NieLubięMojejKlasy7AJestLepsza (2 osoby) - Te dziewczyny, niestety nie kochają się w tym samym chłopcu, co dziewczyny powyżej, więc muszą szukać zrozumienia wśród Tumblerów z równoległej klasy. Średnio się uczą, ale mają bogatych rodziców i dobrze im idzie z wf, więc mają ten "szacun". Osobiście to ich najbardziej nie lubię z w mojej klasie, reszta jest już bardziej sympatyczna. 
-Pokemony (2 osoby) - moje koleżanki, gdy trzeba robić coś w grupie. Są całkiem miłe, mamy razem dziwne poczucie humoru, dużo rysujemy na wolnych lekcjach. Wszystko byłoby piękne, gdyby nie ich sposób pisania na FB, skąd wzięły swoją nazwę.
-JP armia (3 osoby) - największe Badasy z mojej placówki. Palą w szatki, wagarują, możliwe, że jeden z nich nie zda. 
-Kółko "MamGrzywkęNaŻeluIJestemFajny" (4 osoby) - ci chłopcy to piłkaże. W sumie grzywkę na żel nosi tylko jeden, chodziło mi bardziej o to, że są prawdziwą elitą. Z tej grupy pochodzi mój najlepszy przyjaciel, więc polecam, 10/10
-I Kacper (1 osoba) - Kacpra nikt nie lubi.
Zabrakło jednej osoby, którą jestem ja. Osobiście nazwałabym się połączeniem fanów 7A, bo tam mam moją BFF i takiego typowego kujona, bo jeśli konkursy, to ja. Trochę się rozpisałam, więc odpuszczam sobie podsumowanie.

Juki
No co by tutaj opowiadać... 27 osób a tylko jedna klasa, no dosyć trudne do przetrwania, ale zacznijmy. Moja klasa dzieli się na kilka grup, ale i tak jesteśmy jedną wielką klasą, gdzie wszyscy się lubią (żart) itp. Zacznijmy od elity (ja), no jak myślimy elitę to od razu mam na myśli fajnych ludi lubiących Eurowizje, no niestety reszta klasy jej nie lubi :((((. Druga grupa to takie typowe dresy (jedna czwarta mnie) wszyscy wiemy kim są dresy więc nie trzeba przypominać. W sumie reszty nie chcę mi się pisać (juki zaniedbuje).


Wyniki ostatniego zadania

wyróżnienia

Ninka33433
Najlepszy czas na sledzanie przerw? Dzikie densy w szkolnej toalecie, siedzenie na parapecie w toalecie no i granie w niej na telefonie, co jest zakazane. Nikt nas do rej pory nie złapał, bo nie ma tam kamer i całe szczęście c": A poza tym to oczywiście stanie w kolejce do sklepiku po śniadanie którego nigdy nie chce Ci sie robić, ah wspaniale cn. Pozdrawiam tych co mają podobne upodobania xD

Okularniczkaaa
Co najlepiej robi się na przerwie? Przepisuje matematykę. Gdzie najlepiej się to robi? Oczywiście, że w szkolnym kiblu. Oprócz tego można jeszcze rzucać się kulkami z folii aluminiowej. Tak, typowa przerwa u mnie w szkole. Pozdrawiam!

3 miejsce

Atta
Najlepszy sposób na spędzanie przerw? Nie jest to u mnie gapienie się na telefon czy stanie pod ścianą. Najwięcej radości sprawia mi granie w karty z kolegami lub w mafię. Jeśli chodzi o karty ulubiona gra to makao. Każda osoba w klasie umie w to grać, a gdy ktoś rzuca słowa "Kto gra w karty?" Zajmujemy całą szerokość korytarza. Mafia to bardzo prosta gra gdzie jedna osoba jest tzw. "Bogiem" i wybiera kto będzie mafią, lekarzem, policjantem, amorem (który cieszy się dużym zainteresowaniem 💕hihi) czy przy dużej ilości osób, wiedźma. Mafia sprawdza się bardziej na dłuższych przerwach, natomiast w makao można zagrać w 5 minut. Szybkie, fajne gry! Moja klasa rekomenduje 💕MAKAO I MAFIA Dziękuje 😃

2 miejsce

Królik Szczepan
Najlepszy sposób na spędzanie przerw w szkole... Hmm... Myślę, że jeżeli jest ładna pogoda to warto spędzić przerwę na dworze, zrobić małą odskocznie od klasy w której jest gorąco *dotyczy to lata, cieplejszych dni*. Zazwyczaj na 4-5 przerwie coś jem. Często kupuję coś w drodze do szkoły lub w sklepiku szkolnym ;p. Gdy zjem drugie śniadanie od razu lepiej się czuję * zawsze boli mnie głowa, brzuch gdy nic nie zjem*. Rozmawianie z przyjaciółmi, o taak. Co tu wiele mówić ? Jeden z najbardziej lubianych sposobów na spędzenie przerwy ! Przeglądanie mediów społecznościowych. Zazwyczaj poświęcam na to 2 minuty przerwy, aby nie zmarnować jej na przeglądaniu fb lub ig. To były moje cztery najlepsze sposoby na spędzenie przerw w szkole (:

1 miejsce

2006mila

Moim zdaniem jest kilka super sposobów na spędzanie przerw. Oto moje dokładnie przetestowane: 1. Rozmowa z przyjaciółmi. - Śmiech, frajda i żarty. Lekarstwo na nudę! 2. Wizyta w bibliotece szkolnej. - Wyciszenie się, a także ciekawa czynność. Książki można wypożyczyć i czytać przed klasą. 3. Rysowanie. - Doskonale sprawdza się, gdy przed Tobą ostatnia, okropna lekcja. Raczej nikt wtedy nie ma ochoty na gry. Wszyscy są zmęczeni. 4. Gry ze znajomymi. - Tutaj polecam pajączka, klasy, gumę, kalambury, czy nawet karty. Fajna zabawa gwarantowana! 5. Jedzenie. - Taaak. To naprawdę dość banalna rada. Może i banalna, ale się sprawdza. Szczególnie, gdy jesteś osobą nieśmiałą. Masz co robić, nikt Ci nie zawraca niczym głowy. 6. Odrabianie pracy domowej. - Dobry pomysł, gdy lekcje masz do późna. Potem raczej nie będzie Ci się chciało. 7. Wyjście na dwór. - Jeśli jest taka możliwość, to czemu nie? Gry i zabawy na świerzym powietrzu to świetna frajda! Oczywiście sposoby nie muszą "pasować" do wszystkich. Każdy jest inny, i każdemu coś innego odpowiada. Także dziękuję i pozdrawiam!

Obecna punktacja
2006mila: 11
Pejpier: 7
Yookine: 7
Sophie 16: 4
Królik Szczepan: 3
atta: 3
Dominika09099: 2
Madera: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1


miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1

Swoje prace z dzisiejszym zadaniem możecie wrzucać pod hashtag #mymomiob2s do godziny 14 jutrzejszego dnia.

1 komentarz: