Menu rozwijane

18 sierpnia 2017

Cyrkowa dostawa -Wersja męska!

Jakiś czas temu na Momio przybyła nowa dostawa. Tematykę wszyscy mniej więcej znaliśmy od paru dni, więc dziś nie było żadnego zaskoczenia. Widzę, że Naho od rana przymierza się do pisania o dostawie. Dlatego też zajmę się wersją męską, a damską pozostawię jej. Ubrania standardowo zostają na gierce przez 6 dni.

Szkoda, że spodnie są utrzymane w kolorach cyrkowych, ale temat zobowiązuje. Nie przygarnęłabym takich na swoim męskim koncie, ale na cer jak najbardziej.

Takie tam śmieszne czapeczki. Trochę kiczowate, ale mogą się do czegoś przydać.

Trochę nie wiem co tu napisać. Włosy same w sobie są proste, ale bardzo ładnie narysowane. Mogą być naprawdę przydatnym basicem w szafie, o ile ktoś gustuje w takich lekko łysych fryzach.

Bez szału.

Spoglądając na tą stronę u dziewczyn, wyglądało to o wiele lepiej. Tutaj jest po prostu meh.

Po prostu inne wersje. Słabo tak jak wyżej, choć ten kombinezon m+ to niezły deal.

Moje ulubione rzeczy u panów! Marynarki w paski wyglądają świetnie, ta za szafiry jest również niczego sobie. Ogólnie, przygarnęłabym całość.

Nadszedł czas na ostatnią rzecz. Prawdę mówiąc, lubię wszelakie makijaże na Momio. Z chęcią kupię jego damski odpowiednik. Zdaję sobie jednak sprawę, że dla dużej części użytkowników jest on bezużyteczny.

Podobają Wam się nowe rzeczy?
Kupiliście już coś?

3 komentarze:

  1. Na razie na męskim koncie nie kupiłam nic

    OdpowiedzUsuń
  2. Na obu kontach kupiłam jedynie marynarkę. Znów dobija mnie fakt tego, iż rzeczy m+ są tańsze, ale coś za coś.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam jedynie sukienkę, jeszcze zastanawiam się nad marynarką. Ogółem średnia ta dostawa

    OdpowiedzUsuń