Menu rozwijane

21 sierpnia 2017

Prezenty - Nadszedł czas na Nocnych Łowców!

Nawet nie wiecie, jak komiczny był mój wyraz twarzy, gdy dowiedziałam się, że tematyką naszej nowej kolekcji prezentów będą Dary Anioła!


Jestem ogromną fanką tej serii książek (i oczywiście Jace'a), więc będę starała się zebrać je wszystkie. Dla tych, którzy jeszcze nie zaznajomili się z twórczością pani Cassandry Clare serdecznie do tego zachęcam, a teraz przejdźmy do ubrań!

***
Dosyć zwyczajne spodnie oraz kurtka. Są zainspirowane standardowymi ubraniami Clary z filmu i serialu. Moim zdaniem są świetne i nadają się do noszenia ich na co dzień. Wolę czarną wersję spodni, bo takich nigdy za wiele. 



***
Tutaj czarna wersja kurtki, która wygląda równie dobrze jak jej bordowa wersja. Poza tym mamy dwie prześliczne sukienki, które mnie po prostu oczarowały. Niestety nie znalazłam żadnego ich odpowiednika. W każdym razie, prezentują się świetnie, szczególnie spodobały mi się te rękawy.

***
Tutaj również mamy ładną sukienkę, lecz jej cena nie zachwyca. Pozostaje poszukać osoby, która się wymieni (Naho bankrut) Naszyjnik jest bardzo ładny, również "wielofunkcyjny". Na koniec iskierki, wiadomo - anioły, demony, runy - Magia!

***
Dary Anioła, więc i anielskie skrzydła. Wyglądają cudownie i jestem szczęśliwa, że mogę je posiadać, za tak niska cenę. Poza tym coś w stylu niebieskich płomieni, które reprezentują "moc". Od razu skojarzyły mi się z Magnusem Bane'm.



***
I skoro już o Magnusie mowa, to mamy tutaj jego jakże ponętne oczka, na które poleci niejeden Alec.
Poza tym mamy runy. Wrzucam wam tutaj obrazek, co niektóre oznaczają.
***
I na koniec fryzura, która skojarzyła mi się z Clary z serialu, ponieważ ten rudy jest bardziej intensywny. Włosy ładne, lecz mimo wszystko wolę wersję blond.

***
Podsumowując:
Prezenty bardzo mi się podobają, nie tylko ze względu na tematykę, ale również za śliczne ubrania i dobre ceny. Mam nadzieję, że w przyszłości pojawi się więcej książkowych/filmowych dostaw/prezentów/paczek.

Podobają wam się prezenty?
Co otrzymaliście już od znajomych?

***
Na koniec zostawiam was z tym ślicznym zdjęciem Clary i Jace'a. 
Może zachęci to was do poznania uniwersum Darów Anioła.
Możecie się zachwycać - nie ma za co. :)

4 komentarze:

  1. Aaaaaa! Teraz mam ochotę się z tym zapoznać! Chcę zebrać wszystkie prezenty! Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o sukienkach (za m+ i tę za szafiry)

    OdpowiedzUsuń
  3. Clary mnie irytuje strasznie, ale Alec i
    Magnus razem to bóstwo... :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to kurtka (Sam'a) i skrzydła (Castiel'a )są z supernatural

    OdpowiedzUsuń