Menu rozwijane

15 sierpnia 2017

Nowa dostawa mebli!

Cześć!
Tu Dis.
Wchodząc na fb zauważyłam, że na profilu momio pojawiła się grafika z nowymi meblami! 
Juki ciekawy post robisz ok
Nie przedłużając, nowa dostawa to motyw cyrku. Myślę, że ubrania też będą cyrkowe. 
Fajnie by było gdyby wrócił strój clowna.
Ale dobra! Czas na dostawę.
Oto ona:


Nie drogie ale raczej się nie skuszę. Choć mieć cyrk w domu... a nie przecież ja mam go na co dzień 
*taki tam żarcik*


A to mi się bardzo podoba. Niestety nie pasuje to do wystroi mojego pokoju. 
Cena jak zwykle niezwykle świetnie droższa od tej dla m+. Powinniśmy się już chyba do tego przyzwyczaić niestety. 


Tutaj to się dopiero dzieje. Ten kręciołek jest fajny ale za drogi. Puszki jak puszki lub idk co to. 


Ściana bardzo ładna. Cena taka w miarę. No ale jednak podziękuje. 


To jest chyba najlepsza rzecz z tej malutkiej dostawy. Nie drogie, a fajne. Chciałabym coś takiego w innych kolorach.

~Disnow Blacki

4 komentarze: