Menu rozwijane

30 sierpnia 2017

Dostawa Barbie 5/6 wersja damska i męska

Cześć!
Tu Dis.
Dodam jeszcze to aby nie było dziury w tej Barbie dostawie. Nie było mnie cały dzień bo kuzynka ważniejsza, a potem do lekarza szłam, a potempotem *haha* siedziałam na dworku. 

wersja damska


Szkoda, że ten sweterek nie jest za diamenty ale płakać nie będę, że nie będę mieć go w szafie. 
Spódniczkę kupiłam tylko dlatego, że jest za diamenty. 


Buciki są spoko ale nie kupię.
Torebeczka tana więc czemu nie? 

wersja męska 
jest taka sama jak damska więc nie widzę sensu dawać prawie tych samych ss :D


~Disnow Blacki 


5 komentarzy:

  1. Akurat chciałem zobaczyć wersję męską, a tu nie ma :( Nie mogę wchodzić na moje konto;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam wyraźnie, że ubrania są TAKIE SAME.
      Serio.

      Usuń
  2. Oczywiście kupiłam wszystko *swag*

    OdpowiedzUsuń