Menu rozwijane

26 sierpnia 2017

Dostawa Barbie 1/6

Sobota to pierwszy dzień naszejniezmiernie wyczekiwanej dostawy Barbie. Oto ubrania, które możecie nabyć tylko dzisiaj!

Cudowna koszulka, cudowna cena, cudowna dostawa. Tak, orzez resztę postu będę się zachwycać. Oczywiście kupiłam i jestem zachwycona.

Tutaj jedyne ubranie, którego nie zakupiłam. Spódniczka jest ładna, ale uznałam, ze nie warta swojej ceny. Jednego szafiry bym przebolałbym, ale dwa to za dużo. Przykro mi, spódniczko.

Ze wszystkich butów z dostawy, te są najgorsze, ale kupiłam je, ze wzdlędu na cenę. Cóż, może kiedyś przydadzą mi się takie obcasy.

Czapki są proste i myślę, że są wyjątkowo dobrym "przydasiem". Nigdy nie wiesz, kiedy nadejdzie czas, gdy takowa będzie ci potrzebna. Lepiej kupić, niż potem się martwić, że górna część fryzury ci nie odpowiada.

Usta nie mają najpiękniejszego koloru, ale kolekcjonuję szminki, więc trafiły do mojej kolekcji. W porównaniu z innymi przedmiotami nie były najtańsze, więc liczę, że na coś się przydadzą.

A tutaj kurteczka, kojarząca mi sie z emo prezentami. Tamtej nie mam, więc tą zakupię z miłą chęcią. Mimo mnóstwa ćwieków, kurtka nie wygląda kiczowato, a wręcz zachęcająco. I ta cena.. <3

Makijaż jest dla mnie lepszą wersją tego, z syrenkowej dostawy. W lookach uwielbiam czarny i biały, więc nie mogłam się oprzeć i make up musiał trafić do mojej szafy. Cena jest świetna, więc dlaczego nie?

Na koniec fryzury, które możecie zakupić przez cały czas trwania dostawy. Są tanie, przy zwykłych włosach, pojawiających się w dostawach, lecz moim zdaniem nie są najpiękniejsze i warto zostawić sobie te trzy szafiry na coś innego.

Nasze modły zostały wysłuchane!
Cieszysz się z dostawy?

8 komentarzy:

  1. Oooo. Jak tylko wstanę lecę na momio! XD *jak tylko wstanę*...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś pożyczy momio plus???
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wściekła :D.
    Jeśli to miał być prezent na zakończenie wakacji? To tylko dla nich i ich portfeli.
    Serio, szafiry? Jak zwykle tylko kasa się liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zawiedziona. Trochę potraktowano nas graczy jak jakieś "bahory" i dali nam te rzeczy żeby dac spokój adminom i przy okazji zarobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierku wyjęłaś mi to z ust. W 100% się z tobą zgadzam

      Usuń
  5. Podobno są takie ceny, bo nie ma u nas reklamy Barbie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ehhh, rozumiem pieniądze i wgl ale to troche przesada, mogli zrobic żeby było sprawiedliwie. a co, dania lepsza? rozumiem ze tam reklama i tp ale no bez przesady zeby dowalić JAK ZWYKLE wlosy za szafiry. mam nadzieje ze moje kochane sandali wiazane nie beda za szafiry bo umre : - D /karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń