Menu rozwijane

18 sierpnia 2017

Cyrkowa dostawa - Wersja damska!

Z samego rana planowałam ten post, natomiast dostawa pojawiła się w niefortunnej dla mnie godzinie, stąd opóźnienie. Jak mogliśmy się domyślić dostawa ma motyw cyrkowy. Nie trafiła w 100% w moje gusta, ale znajdzie się kilka ubrań, które kupię.
Czerwona sukienka za 650 diamentów jest pierwszą rzeczą, którą kupię z tej dostawy. Jest ładna, raczej nie będę używać jej często, ale muślę, że może się jeszcze przydać. Druga sukienka jest moim zdaniem odrobinkę zbyt przesadzona. Oczywiście, cyrk to barwne i niecodzienne stroje, lecz kolory tutaj mnie zniechęcają, a cena nie jest okazyjna. Co do trzeciego stroju - jest ciekawy, przemyślę jego zakup.

Po raz kolejny spotykamy się z motywem tańszych rzeczy dla posiadaczy Momio Plus. Jest on dobrze nam znany z mebli, ale to chyba pierwszy raz w ubraniach, aczkolwiek mogę się mylić. Sukienka w niebieskiej wersji mniej mi się podoba. Wciąż jest ładna, ale to nie to samo.

Spodenki typowo cyrkowe. Nie kupię ich, ponieważ wiem, że nigdy ich już nie użyję. Cena nie jest zła, ale liczyłam na coś ciekawszego.

Za to większą kreatywnością wykazały się te czapeczki. Są ładne i gdybym była np. Cerką, która potrafi tworzyć dość chaotyczne, a wciąż ładne stylizacje, z pewnością bym je kupiła, ale jestem Naszką i zostaję przy tradycyjniejszych stylach.

Fryzura jest bardzo ładna. Wyjątkowo nie kupię tej "nienaturalnej" wersji i zdecyduję się na blond. Tak, to już druga rzecz na liście przedmiotów do kupienia. Włosy mają swój urok, a złote gwiazdki specjalnie nie przeszkadzają. Mimo wszystko chętnie zobaczyłabym je kiedyś na Momio, bez tych ozdób.

Ciemniejsza wersja również wygląda dobrze, gwiazdy są jeszcze lepiej widoczne. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona fryzurami. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Obręcz i... Przedmioty do żąglowania (kije? dziwne małe kręgle?) nie są może Must Have każdej szanującej się Momiowiczki, ale cena jest dobra, a takie dodatki z pewnością urozmaicą stylizację.

A tutaj trzecia rzecz, którą kupiłam, czyli czarny płaszczyk za 500 diamentów. Zakupiłam go głównie ze względu na to, jak świetnie wygląda w połączeniu z sukienką. Niestety, niebieska wersja jest dla mnie odrobinę za jaskrawa. Co do kurtki za 3 szafiry, to nie jest ona w moim stylu i raczej nie będę wydawać na nią pieniędzy.

A na koniec makijaż. Powiem krótko - oczekiwałam czegoś innego. Kupiłabym go, gdyby nie te usta. Jakoś tak mnie odstraszają..

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?




5 komentarzy:

  1. Nienawidzę tych fryzur ;-;
    Kupiłam sukienkę za m+ i kurtki (jedna za szafiry, druga za m+)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam niebieską sukienkę i myślę jeszcze nad marynarką. Liczyłam na coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa to jakieś zuo. Spodziewałam się ładnego malunku na twarz a nie usta wyglądają jakby ich nie było, a myślałam, że włosy będą na styl Melanie Martinez
    ~ CrazyZuza *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam nos klauna w dostawie :((((

    Tak wgl Naho czy ty masz momio plus na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ktoś mnie już o to pytał. Nie, nie mam. :)

      Usuń