Menu rozwijane

26 sierpnia 2017

Back to School #6

To już prawie tydzień naszej serii. Z dzisiejszym zadaniem trochę zwlekaliśmy, ale nadszedł ten dzień i czas je opublikować.


Cermenina
Nic zbytnio jeszcze nie kupiłam, oprócz randomowych rzeczy z chinola za jakieś grosze. W 'skład' moich zakupów wchodzą: długopisy, marker (Hello Kitty naj) i teczka. Nie spieszę się z zakupami. Szkoła tak właściwie zaczyna się czwartego września, więc zostało mi jeszcze sporo czasu.


Disnow

W tym roku miałam nic nie kupować, tsa... Oczywiście ten plan poszedł daleko ode mnie i kupiłam trochę. Piórniki: po prawej jest mój z tamtego roku, bardzo go lubię, jest bardzo pojemny więc zostawię go jeszcze na ostatnie lata, a do Liceum już będzie inny XD Takie mam rozległe plany. Ten po lewej to moja zdobycz z Auchana, 10 złoty, no prosze ja was. Jak mogłabym go nie wziąć? 
Plecak śpi w szafie więc nie będę go budzić, ma czas jeszcze. Mam pełno rzeczy w taśmie, np. klej w taśmie, oczywiście korektor i podkreślacz do tematu. Jak ktoś by chciał takie bajery zapraszam do biedronki, na te trzy rzeczy nie wydacie więcej niż niecałe 20 złoty. Kupiłam również pióro oraz dwa długopisy, nic nadzwyczajnego. Teraz sobie uświadomiłam, że nie mam kredek, trudno. 


Nah
Jak na razie posiadam tylko plecak i zeszyty, a po przybory będę się jeszcze musiała wybrać (raczej do Carrefoura) Ale myślę, ze tyle będzie w porządku. Na zdjęciach napisałam sklepy, gorzej będzie z cenami, ale postaram się wam mniej więcej powiedzieć.

Te rzeczy w piórka z Empiku mnie po prostu zauroczyły i właśnie tam postanowiłam kupić plecak. Wiem, że nie jest to jakiś świetny plecak z różnymi udogodnieniami dla mojego kręgosłupa, ale jestem już dużą dziewczynką, moje plecy są proste, a nie chcę wydawać astronomicznych pieniędzy na plecak z dodatkowymi usztywnieniem, który swoją drogą będzie cięższy, średnio urodziwy, a znając mnie, do końca roku i tak zdążę go zepsuć. W zeszłym roku mój plecak również był z Empiku i ma się świetnie. Jeśli najdzie mnie ochota, mogę je nosić na zmianę. :) Zeszyt jak zeszyt, natomiast piórnik był dokładnie tym czego szukałam. Potrzebowałam czegoś wyłącznie na dwa ołówki i kilka długopisów, ponieważ od jakiegoś czasu przybory plastyczne noszę osobno, a dziwnie mi się chodziło z prawie pustym piórnikiem. Ach, ale się rozpisałam! Przejdźmy do kolejnego zdjęcia.

Na górze trzy zeszyty z Biedronki. Nie mam pojęcia ile kosztowały, ale zakładam, że te w miękkiej okładce po jakieś dwa złote (złotówka z groszami), ten w twardej oprawie może trochę więcej. W tym roku zawiodłam się Biedronkowymi zeszytami. Były raczej średnie, lecz wyłapałam jakoś te trzy cudeńka. Na dole coś ciekawszego, bo to zeszyty w twardej oprawie z Auchan i nie, nie mylicie się - są to te jakże cudowne zeszyty ze ściągami. Jednak ja, prawy uczeń nie kupiłam ich z tego względu. Po prostu zeszyt do chemii wpadł mi w ręce i tak mi się spodobał, że zainwestowałam w pozostałe.


A tutaj reszta zeszytów również z Auchan. Co tu dużo mówić, były ładne, kupiłam. Jeśli się zastanawiacie, na co mi ich tyle, to zdradzę wam tajemnicę państwową - Naho zawsze potrzebuje zeszytów i to nie tylko do szkoły. Oczywiście, przedmiotów jest dużo, a zeszyty są potrzebne nawet do kółek, lecz ja wykorzystuję je na różne mroczne sposoby. Od jakiś tam moich historyjek, po rzeczy ważne do konkursów. To,by było na tyle, dziękuję za uwagę. :)

Juki

A teraz uwaga!

Naszym kolejnym zadaniem będzie Q&A, dotyczące szkoły. Z mojego konta (Spektra7x7) wrzucę post, pod którym będziecie mogli je zadawać. Jeśli pytanie jest skierowane do wszystkich, po prostu je piszecie, jeśli do konkretnej osoby, wcześniej wrzucacie pierwszą literkę nicku w nawiasie.
Przykłady:
(D) Jaka była twoja najgorsza ocena i kiedy ją dostałaś?
(N) Wolisz torbę czy plecak?
(C) Jak wspominasz podstawówkę?
(J) Jakim cudem zdajesz z klasy do klasy? xD
Na koniec ekipa mymomio wymyśli 5 pytań dla was, na które odpowiecie w poście pod #mymomiob2s!
Jeśli czegoś nie rozumiecie, zapraszam do komentowania.

Wyniki poprzedniego zadania

Wyróżnienia
Pejpier
Akurat w tym roku skończyłam gimnazjum, więc skończyła się dla mnie męczarnia z moją klasą. Co roku skład klas zmieniał, czasem było lepiej, a czasem gorzej. Pomimo, że przez dwa lata były dwie nasze klasy, to i tak byliśmy sobie jedną klasą. Za ciekawie u nas nie było, nie mogliśmy się pochwalić jakąś wspólną wzajemną przyjaźnią. Każdy spędzał czas w swoim towarzystwie lub w moim przypadku często samotnie na górnym korytarzu, który potem ukradła mi młodsza klasa. xD W naszej klasie znalazło się również miejsce dla trzech panów, którzy z jakiś powodów nie mogli otrzymać promocji do następnej klasy (chyba nie muszę ich opisywać 😉). Mieliśmy nie małe problemy, nauczyciele bali się u nas prowadzić zajęć oraz otrzymaliśmy miano najgorszej klasy, nic w sumie dziwnego zdecydowana większość odebrała naszą dobrą reputację, bo nawet nie starali się w nauce oraz odwalali jakieś dziwne akcje

Sophie 16
Jaka jest moja klasa? Czasem myślę, że przynosi mi wstyd i jest beznadziejna. Ale jednak, kiedy przypomnę sobie te wszystkie wzruszające, śmieszne, ale też poważne sytuacje, to chce mi się płakać, bo wydaje mi się, że kocham te osoby. To niby tylko koledzy i koleżanki, ale przez te kilka lat nieźle się z nimi zżyłam. Na przykład, kiedy mój kolega wywoływał duchy na przerwie, a zakonnica to zobaczyła i zaczęła mu głosić kazanie. Bardzo lubię swoją klasę, choć czasem mam ochotę ich pozabijać. Każdy w mojej klasie jest inny. To dobrze, bo każdego dnia odkrywam w nich coś nowego. No, prawie się popłakałam, ale już kończę. Pozdrawiam!

3 miejsce
Popilopipo
Moja klasa? Jeden z najgorszych tematów w szkole. Uwaga to będzie krótki szkolny monolog, więc dam 5 min na zrobienie se popcornu. Już? Ok to zaczynam. Moja klasa hmmm jak by to krótko opisać? WIEM!! Haos, Zabawa, Pomoc. Czyli tak moja klasa mieści 29 osób, więc czasami nauczyciele mają z nami trudno. Ale jeśli jest potrzeba to się wspieramy. Klasa sportowa, więc często zawody i wtedy zwolnienia i potem odpisywanie i potem cała historia się powtarza z innymi uczniami. Chyba każda klasa ma jakiegoś klasowego błazna prawda? I nasza klasa też go posiada *na szczęście to nie ja*. Każda ma też swoje klasowe księżniczki czyli osoby, którym rodzice wszystko kupują wszystko dają i po prostu uważają, że są najlepsze, bo mogą mieć wszystko. Czyż to nie jest wkurzające. Oczywiście w mojej klasie są też kujonki, pupilki i sportsmenki. ( nwm jak się to piszę). Są i maniacy, którzy ciągle grają w jakieś gry, a ich ulubionym tematem na rozmowy jest chwalenie się swoim wynikiem. I to chyba na tyle PaPa.

2 miejsce
atta
Moja klasa jest fajnaaa! Za każdym razem jak ktoś odchodzi robimy mu pamiątkę. Przykład? W 6 klasie nie będzie z nami kolegi Kuby (chodził z nami od pierwszej klasy 😢) Rodzice jak i dzieci przygotowały książkę z obrazkami gdzie znajdował się Kuba z nami przez te 5 lat oraz rysunki, komiksy i dedykacje od nas. Do tego na każdej przerwie bawimy się, i śmiejemy się do łez. Nie mam żadnych zarzutów do mojej klasy... chyba że chłopcy... z nie którymi da się bawić, śmiać, wpaść do cukierni (Cieślikowski, polecam 😋), ale jak ktoś obraża nauczycieli, na gdzieś Panią Dyrektor, wrzeszczy... ooch. Na szczęście jest mało takich osób (zarówno dziewczyn jak i chłopaków), więc podsumowując, kocham moją klasę i nie chce żadnej innej, jestem z nimi 5 lat i pomimo przeprowadzki ich nie opuściłam i nie opuszczę. Pozdrawiam Natalię i Ninę z mojej klasy (NataliaM14 oraz Roszpi (darmowa reklama dziewczyny)) ❤️

1 miejsce
Yookine
Przepis na klasę 7A! (Prawie 7A): ~4 animce ~1 gentelman ~2 kopiary ~3 pozytywnie zakręcone ~0 sportowców (Wow) ~3 piosenkarko/aktorki ~2 modelki 24/7 ~6 gamerów ~1 człowiek problem ~2 nErDy ~2 śmieszki ~3 youtuberów Zmieszać wszystkie składniki następnie szczelnie zamknąć razem w szkole na 7 lat. Ocena eksperta: Uwielbiam moją klasę. W przeciwieństwie do innych klas nie ma u nas żadnej typowej tumblr girl. Mamy jednak wiele różnych osobowości. Ja osobiście jestem pomieszaniem nerda, śmieszka i animca. Raczej wszyscy się rozumiemy i wspieramy. Powoli zanikają u nas dwa osobne obozy dziewczyn oraz chłopaków i stajemy się jedną wielką paczką. W tym roku odchodzą od nas 3 osoby, 2 dziewczyny i chłopak. Kolega, w rok zmienił się z totalnego dresiarza w naprawdę miłego człowieka. A dziewczyny były po prostu nie miłe. Na ich odejście ze szkoły podarowaliśmy im kartki z dopiskami od każdego i drobiazgi z Tigera.


Obecna punktacja
2006mila: 11
Yookine: 11
Pejpier: 8
atta: 6
Sophie 16: 5
Królik Szczepan: 3
Dominika09099: 2
Madera: 2
Popilopipo: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1
miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1


Prace z zadaniem możecie wrzucać
 do godziny 14:00 następnego dnia!

2 komentarze:

  1. mam 2 takie same zeszyty co naho z auchana mam sie cieszyc czy nie (ten zloty z serduszkiem i jakims tam "follow your heart" ktory jest brzydki i nie wiem czemu go kupilam i ten fabolous bo jak wiadomo karmel jest fabolous) pozdrawiam zycze milej nocy czy tam kiedy to czytasz /karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń