Menu rozwijane

27 sierpnia 2017

Back to School #7

Już cały tydzień, trwania B2S! Dzisiejsze zadanie już znacie, ale jeśli kto s się jeszcze nie zorientował, to będzie to Q&A!


Cermenina
Lubisz spondzbobaa?
Nie.

Skąd wziął się Twój nick?
Tajemnica. Do tego jest to lekko ciężkie do zrozumienia.

Od kiedy istnieje Mymomio?
Od szóstego sierpnia 2016.

Czym najbardziej lubisz pisać?
Haha, co to za pytanie? Powiedzmy, że długopisem.

Jeśli coś jecie w szkole, to co najczęściej?
Tak jak większość uczniów -jakieś kanapki z warzywkami.
Chodźcie na szkolne obiady?
Nope.
O której godzinie zazwyczaj zabieracie się za odrabianie lekcji?
Trudno powiedzieć. Większość lekcji robię w szkole na religii albo na przerwie. Jednak gdy zdarza mi się coś robić w domu to raczej pod wieczór. W każdym razie, nie bierzcie ze mnie przykładu w tej sprawie.

Disnow
Lubisz spondzbobaa?
Nie oglądam więc się nie wypowiem
Skąd wziął się Twój nick?
Byłam sobie ja na msp, zauważyłam jakąś osobę z super nickiem. Też chciałam mieć super nick. Więc założyłam drugie konto i tak oto wyszła nazwa.
Wolisz polski czy matematykę?
Polski, choć do matematyki nie żywię wielkiej nienawiści.
Jeśli coś jecie w szkole, to co najczęściej?
Kanapkę z serem, a jeśli nie z serem to z szynką i tak przesz cały rok... Chodźcie na szkolne obiady?
Na szczęście nie, choć kiedyś szłam tam nie płacąc. Pamiętajcie, wszystko jest do czasu! Złapali mnie haha. O której godzinie zazwyczaj zabieracie się za odrabianie lekcji?
Oj, późno, powiedzmy, że ok. 18 to wczesna pora i to jest jakiś cud, a tak to 19/20.

Nah
Lubisz spondzbobaa?

Nie! Uwielbiam taki głupkowaty humor, który jest ukazany np. w Wodogrzmotach Małych, ale ta mała żółta gąbka zawsze mnie odrzucała. Moim zdaniem ta kreskówka jest przesadzona i obrzydliwa.

Skąd wziął się Twój nick?

Jeśli chodzi o Spektrę, to kiedyś tłumaczyłam już, że chodziło o James'a Bond'a. Niestety, non stop jestem kojarzona z tą fioletowowłosą zjawą z Monster High. Cóż, duchowa dziewczyna nie jest zła, a nawet mamy parę wspólnych cech, takich jak stalkowanie, czy prowadzenie Bloga, lecz koniec końców nick wydał mi się infantylny i teraz funkcjonuję pod nickiem Naho. Wziął się przede wszystkim z Orange, ponieważ uwielbiam tą bohaterkę. Poza tym, jest raczej mało rozchwytywanym Japońskim imieniem w przeciwieństwie na przykład do Nanami, Yuki, Yoko, czy Misaki.

Do której klasy idziesz? Stresujesz się?

Jak już mogliście się dowiedzieć, w tym roku wybieram się do siódmej klasy. Muszę przyznać, że nie jestem zachwycona tą perspektywą, gdyż miałam już upatrzone dobre gimnazjum (I miałam już w nim znajomości xd). Cóż, nie stresuję się, bo wciąż będzie to ta sama placówka, którą znam już od 7 lat (zerówka jest połączona ze szkołą).

Co motywuje cię do nauki?

Myślę, że moje wyniki w nauce nie są kwestia motywacji. (?) Wiedza sama mi wpada do głowy, nie które rzeczy po prostu wiem. Bez większego wysiłku trzykrotnie pobiłam rekord szkoły w średniej.  Są takie przedmioty, z których praktycznie nigdy nie wyciągam w domu podręcznika. Gdy rano dowiaduję się o sprawdzianie z angielskiego po prostu wzruszam ramionami i pisze go na maksymalną ilość punktów. Cała tajemnica tkwi w zapamiętywaniu z lekcji i poszerzaniu zasobu informacji np. w internecie. Mimo wszystko jest to na dłuższą metę nudne i liczę, że w tym roku program będzie bardziej wymagający.

Jeśli coś jecie w szkole, to co najczęściej?

Jest to wyjątkowo niezdrowe, ale często zdarza się, że moim pierwszym posiłkiem dnia jest obiad. Jednak, jeśli w jakiej magicznej kieszonce w plecaku znajdę upragnione 2 złote, to kupuję pyszną kanapkę w sklepiku. Ma kiełki, więc ją kocham. Za to bez picia się nie obejdę i z początku jest to zwykle kawa zbożowa z miodem lub herbata cytrynowa, a pod koniec marca przerzucam się na zwykłą wodę lub wyciskane soki owocowe.
Chodźcie na szkolne obiady?

Nie, u mnie na obiadach podają trutki na lisa. Po ustawie z drożdżówkami przestali doprawiać zupy, a ich ulubionym daniem stał się bigos, ze składników niewiadomego pochodzenia, serwowany dzień w dzień.
O której godzinie zazwyczaj zabieracie się za odrabianie lekcji?

Zadania domowe często odrabiam w trakcie lekcji lub podczas okienek. Jeśli jednak zdarzy się, że mam do napisania jakieś długie wypracowanie lub zadanie, w którym muszę skorzystać z internetu, to zabieram się za nie zaraz po wyjściu ze szkoły, czyli na ogół 15:30.

Juki
Lubisz spondzbobaa?

Spongebob to życie.

Skąd wziął się Twój nick?

No kiedyś byłem taki słit kałaii boze Japonia <3<3<3 no i wyszło Juki

Jak zapamiętujesz daty?

Jestem złym uczniem i nie umiem zapamiętywać dat :/ Ale mam nowy sposób! Podczas uczenia się slucham piosenki z Eurowizji z danego roku! (Działa tylko od 1965 roku)

Jeśli coś jecie w szkole, to co najczęściej?

Wśród moich kolegów jestem znany z jedzenia 7 days'a przed 1 lekcją :)
Chodźcie na szkolne obiady?

Nie, fuj.
O której godzinie zazwyczaj zabieracie się za odrabianie lekcji?

Późno.

A teraz 5 szybkich pytań od mymomio!
*Pytania są raczej mało wymagające, więc jest ich 5 - prosimy odpowiedzieć na wszystkie*

1. Ile zajmuje ci i na czym polega twoje przygotowanie się do szkoły?
2. Do której klasy chodzisz? (A/B/C..)
3. Ile razy uzyskałaś świadectwo z paskiem?
4. Trzy skojarzenia do słowa SZKOŁA, które pierwsze wpadną ci do głowy.
5. Jaka piosenka kojarzy ci się ze szkołą? (możesz załączyć ją w poście)


Wyniki poprzedniego zadania

Wyróżnienia
domi 135
1 zdj: zeszyty i kalendarz. Pierwsze 6 kupiłam w Lidlu a resztę w Selgrosie. Ostatni, kalendarz (w unicorny🦄😎) kupiłam w Empiku. 2. zdj: białe pióro Parker kupione na jakiejś stronie internetowej (nwm jaka, rodzice zamawiali xD) i wymazywacze do niego (polecam👍) z Piotra i Pawła. 3. zdj: cienkopisy Stabilo kupiłam we Włoszech w markecie Coop (jakby w Polsce nie było...). Linijka, ekierki i kontomierz dostałam w Selgrosie. Ołówki BIC w Lidlu, a miętowe automatyczne w Biedronce. Korektor w papierniczym w Szczecinie. Gumkę-pingwina Ivako tata dostał za tankowanie xD Szejre (nożyczki xD) były w jakimś piórniku ale dałam je tu, bo lubie szejre xD 4. zdj: plecak w czarno-białe paski ze Snoopym z Vansa z kolekcji Fistaszki i różowy worek również z Vansa (kupione we Włoszech bo u nas to nic nie ma... (ta ironia xD)) 5. zdj: piórnik z Harry'm Potterem i napisem "uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego" ze strony fesswybitnie.com ❤ Zdj z neta bo zamawiam dzisiaj albo jutro xD




Yookine
Oto moje stylowe przybory szkolne!
Na końcu będę opisywać wszystkie informacje jakie posiadam na temat tych produktów! Moja przygoda z produktami szkolnymi zaczęła się już w połowie lipca. To właśnie wtedy rozpoczęłam poszukiwania idealnego plecaka! Szukałam w sklepach sportowych, ubraniowych oraz internetowych. Moich ulubieńców znalazłam jednak dopiero wczoraj. Nie miałam jednak takiego problemu z piórnikami. Posiadałam już dwa idealnie sprawujące się z poprzedniego roku szkolnego. Jeden jest na kredki potrzebne na plastykę, natomiast drugi na codzienne przydasie. W tym drugim zamieszkały brush peny idealne do bazgrania po tyle zeszytu, zmazywalne długopisy oraz zestaw do rysowania dziewczynek z anime. Nie mogło zabraknąć miejsca dla spinaczy, dodatkowych wkładów, zakładek i kleju (czy tylko dla mnie pachnie on popcornem?). Dodatkowo przedstawię Wam jeszcze organizer (Miejsce na sekretne notatki, plany ucieczki oraz kartki do kartkówek) i super słodką zakładkę do książek! Są oni zdecydowanymi VIPami tego B2S. Na koniec coś przez co wszyscy uczniowie szaleją ... ZESZYTY! Nie ważne czy w kratkę czy linie, każdy jest przydatny. Mimo, iż łącznie potrzebuję ich 16 kupiłam aż 25. Jak można się powstrzymać widząc takie śliczne i kreatywne okładki? Co? Gdzie? Kiedy? Zdj. 1: Plecak różowy: Auchan (Oszołom) Plecak czarny: Sizeer Lampki: Castorama Wyłącznie dla oświetlenia 😉 Zdj. 2: Piórnik 1: H&M Kupiony rok temu Piórnik 2: New Look Rownież kupiony rok temu Spinacze: Biedronka Wkłady zmazywalne: Tesco Klej: Papierniczy Brushpeny: Dostępne w dobrych sklepach papierniczych. Długopisy i zakreślacz zmazywalny: Tesco Zestaw do rysowania dziewczynek z anime: Kolejne dobrocie z papierniczego Zakladki foliowe: Biedronka Organizer: Tiger Zakładka do książek: Sklep Online Miyaka Biżu, twórczyni często spotykana na konwentach fandomowych. Zdj. 3: Wszystkie zeszyty: Biedronka W tym roku naprawdę się postarali, bo zeszyty są naprawdę śliczne. Naklejki: Biedronka Zdj. 4: Chemia + Angielski: Biedronka Niemiecki + Informacje: Auchan




3 miejsce
Atta
Moje przedmioty szkolne to zarówno śmieszne jak i pożyteczne przedmioty. Np. zeszyty, nie mam czasu i chęci na zapamiętywanie jaki zeszyt ma jaką okładkę, więc kupuje jak zawsze przydatne zeszyty z napisami (np. I LOVE LONDON 🤔 co to może być?). Piórnik mam z niezwykle wielkim suwakiem! Zakupiony w sklepie TIGER® poprawia humor na nudnych lekcjach. Plecak ❤️❤️❤️ kocham! W GO SPORT® kupiłam na wycieczki a teraz jest on moim głównym plecakiem, znaczy będzie w klasie 6. Teczki nie są zbyt nie zwykłe ale moje 💕. Długopisy? Jak tak to tylko ścieralne! Co prawda na testach używam normalnych, ale do pisania po zeszycie najlepszy! Bo kto chce mieć podkreślony zeszyt? Wiem że napisał że kupiłam w Auchan® ponieważ przybory mam, lecz nie kupiłam tam plecaka oraz piórnika. Dziękuje 🛍 czekam na jutrzejsze zadanie na mymomio





2 miejsce
2006mila
Cześć, więc opiszę Wam moje rzeczy do szkoły punktami. Jeśli macie jakieś pytania do co sklepów polecam komentarze. Nie będę wypisywać nazw marek, bo nie chcę robić chamskiej reklamy. Wybaczcie za jakość, robiłam to 4 godziny i nieźle się pomyliłam, to dlatego. Miłego czytania!
1. Mój plecak, który zamówiłam przez internet, oraz piórnik, który również pochodzi ze strony internetowej bardzo mi się podobają. Ogółem moje klimaty. Co do śniadaniówki zależało mi, aby była duża. Taką też znalazłam! 2. Zeeeszyty! Mnóstwo zeszytów! Wybierałam takie słodkie, modne i zarazem eleganckie. Ogólnie podpisałam prawie wszystkie i musiałam jakoś dyskretnie zakryć moje dane XD 3. Kolejne rzeczy: kalendarz szkolny (spróbuję dbać o zorganizowane), słownik, tablice do angielskiego, blok techniczny oraz PLASTIKOWA teczka. Z tego powodu taka, iż papierowe psują się po miesiącu, ale nie wiem, dlaczego tak jest. 4. Tutaj kredki, flamastry. Oczywiście nie będę brała ich wszystkich, ale poszczególne kolory, bo tyle mi nie potrzeba. Dalej mamy karteczki, których nigdy za dużo, braciszek moich nożyczek z tamtego roku, dłygopisy, ołówki, klej. Następnie gumka do ścierania i mini paleta do mieszania farb. 5. Tutaj dodam, ubrania, ażeby było ciekawiej. Czarna bluza - zauroczyła mnie. Elegancka, ale nowoczesna koszula również. Następnie obuwie szkolne oraz kurtka, która kojarzy mi się z wojskiem. To chyba tyle. Jeszcze pewnie coś dokupię, ale się zobaczy. Jeszcze raz przepraszam za moją głupotę. Bardzo się starałam, ale coś nie wyszło z tymi zdjęciami. Jestem na siebie strasznie zła. Ale no cóż. Takim akcentem dziękuję i pozdrawiam!




1 miejsce
Sophie 16
Nie mam jeszcze wszystkiego skompletowanego, ale mam kilka nowych zeszytów, a plecak i piórnik z tamtego roku. Więc zacznę opisywać. Na pierwszy ogień pójdzie plecak. Mam go półtora roku, ale dobrze mi się sprawuje. W tym roku postanowiłam coś na niego ponaszywać. Kupiłam naszywki, ale nie śpieszno mi z ich naszywaniem, więc na zdjęciu moja wizualizacja. Teraz czas na piórnik. Kupiłam go w tamtym roku i wszystko z nim w porządku. Będę go pewnie w ciągu roku nosić na zmianę z innym, ale to już inna sprawa. No i zeszyty. Niektóre sama próbowałam ozdabiać. Nie mam jeszcze muzyki i takich tam, ale niektóre są. Nie spieszno mi jeszcze w kupowaniu wszystkich, tak samo nie mam jeszcze skompletowanych kredek, długopisów... Teraz przypomniało mi się, że mogłam jeszcze pokazać cyrkiel, ekierkę, ale po co to komu... No i tak zakończę mój opis😀 Pozdrawiam.





Obecna punktacja
2006mila: 14
Yookine: 12
Sophie 16: 9
Pejpier: 8
atta: 8
Królik Szczepan: 3
Dominika09099: 2
Madera: 2
Popilopipo: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1
miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1
domi 135: 1

Prace z zadaniem możecie wrzucać
 do godziny 14:00 następnego dnia!

4 komentarze:

  1. punktacja jest chyba zła

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja w szkole nie mam sklepiku? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. nwm gdzie mam odpowiedzieć na pytania, więc dam tu xDD

    1. Ile zajmuje ci i na czym polega twoje przygotowanie się do szkoły? Zajmuje mi ok 25 min, składa się z przebrania się, spakowania się do szkoły, uczsania się i delikatnego makijaż.
    2. Do której klasy chodzisz? (A/B/C..)teraz pójdę do B.
    3. Ile razy uzyskałaś świadectwo z paskiem? dwa ;p
    4. Trzy skojarzenia do słowa SZKOŁA, które pierwsze wpadną ci do głowy. Ołówek, autobus i kameleon xDDDD
    5. Jaka piosenka kojarzy ci się ze szkołą? (możesz załączyć ją w poście)ze szkołą kojaży mi się piosenka Katy Perry- Last Friday night ;3
    post jak zawsze super xDD
    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń