Menu rozwijane

12 sierpnia 2017

Edity użytkowników!

Cześć!
Tu Dis.
Jako iż nie mogę wejść na momio tak jak niektórzy z was nie mam jak zrobić typów ludzi nad morzem. Więc postanowiłam zrobić post o editach użytkowników, które chciałabym na momio! 
Jeśli pomysł wam się spodoba z chęcią wprowadzę taką serię na bloga. 
A! Od razu mówię, że edity są z instagrama ponieważ jak już mówiłam momio odmówiło współpracy. 
Zapraszam!


Pierwszy edit należy do @zlunaa_momio czyli naszej CrazyDejra.
Przeglądając edity jakiś czas temu natknęłam się właśnie na ten edit. Jako iż uwielbiam krótkie włosy edit ten wpadł w moje oko. 


Następny edit wykonała nasza SatokoNeko czyli @satoko_momio
Jej edity są świetne! Ma bardzo dużo ciekawych pomysłów i myślę, że dużo osób znajdzie na jej profilu coś dla siebie. 


Następny edity również należy do osoby z naszego kraju! Hah, patriotycznie trochę. 
Autorką jest mexa90
Zauważyłam, że jest mało doceniona. Pomóżmy jej ekipo! 
Wierzę, że jeśli więcej osób ją zauważy da jej to wielkiego kopa do dalszego edytowania! 


To na tyle dzisiaj. 
Podoba wam się pomysł na serię?


~Disnow Blacki 

2 komentarze: